  • 11. Data: 2014-10-30 18:56:49
    Temat: Re: Chiński przekaźnik samochodowy
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-10-29 21:33, Bartolomeo pisze:

    > Kiedyś w Volvo V40 padł mi oryginalny przekaźnik od świateł mijania.
    > Z wierzchu wyglądał podobnie do:
    > http://www.v40.pl/files/przek3_155.jpg
    >
    > W środku był drugi przekaźnik
    > http://www.v40.pl/files/przek2_471.jpg
    >
    > A przyczyna uszkodzenia była taka
    > http://www.v40.pl/files/przek1_132.jpg
    Że też im się chce tak ciężko kombinować,
    ale jak zobaczyłem w TV podrabiane jaja czy orzechy
    na ichniejszym bazarze to niewiele mnie już zdziwi.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 12. Data: 2014-10-31 00:06:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 30 Oct 2014 18:56:49 +0100, janusz_k napisał(a):

    > Że też im się chce tak ciężko kombinować,
    > ale jak zobaczyłem w TV podrabiane jaja czy orzechy
    > na ichniejszym bazarze to niewiele mnie już zdziwi.

    Panowie, zaraz zaraz. Ten mniejszy to jakis znany typ, oryginalnie
    chyba Fujitsu zreszta, typ jakby samochodowy, 25A. Wiec to zadne
    oszustwo.

    Ot, ktos produkuje jakis przekaznik, seryjnie, a tu przychodzi klient
    i chce pol miliona nieco innych.

    J.