  • 191. Data: 2015-09-04 06:11:15
    Temat: Re: Chinskie podróbki samochodów
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-04 04:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Multipla kosztuje wiecej, bo z jakimis minimalnymi znizkami.
    > Cos koło 500-600 chyba.

    Panda 1.4 550 dla Warszawy.

    Shrek

  • 192. Data: 2015-09-04 10:21:54
    Temat: Re: Chińskie podróbki samochodów
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-09-02 o 09:07, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Publiczna licytacja zamiast jakis szemranych przetargow. Czesc
    > wynagrodzenia zatrzymana az do konca gwarancji. Zawalenie sprawy
    > (terminu, jakosci) gdziekolwiek indziej = nie branie oferenta pod uwage.
    > Tak dzialamy we wspolnocie mieszkaniowej, nie widze powodow, by tych
    > zasad nie stosowac w wiekszej skali.

    Jesteś delikatnie mówiąc nierozsądny.
    Porównaj wartość kontraktu w tej swojej wspólnocie z wartością
    kontraktów na budowę autostrady.
    A potem zastanów się gdzie znajdzie się bank który zaryzykuje
    kredytowanie inwestycji przy twoich warunkach.

    Pozdrawiam

  • 193. Data: 2015-09-04 10:28:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-04 o 10:21, RadoslawF pisze:

> [...]
    > kontraktów na budowę autostrady.
    > A potem zastanów się gdzie znajdzie się bank który zaryzykuje
    > kredytowanie inwestycji przy twoich warunkach.

    A co dokładnie Ci w warunkach nie odpowiada? Są typowe.

    --
    Liwiusz

  • 194. Data: 2015-09-04 12:45:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-09-04 o 10:28, Liwiusz pisze:

    > A co dokładnie Ci w warunkach nie odpowiada? Są typowe.

    "Czesc wynagrodzenia zatrzymana az do konca gwarancji."
    Takie myki sprawdzają się w zleceniach na kilkadziesiąt tysięcy
    a nie na miliony złotych.

    Pozdrawiam

  • 195. Data: 2015-09-04 12:57:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-04 o 12:45, RadoslawF pisze:

    > "Czesc wynagrodzenia zatrzymana az do konca gwarancji."
    > Takie myki sprawdzają się w zleceniach na kilkadziesiąt tysięcy
    > a nie na miliony złotych.

    Takie myki są typowe dla wszystkich przetargowych zleceń, również tych
    na setki milionów. Zachęcam zapoznać się z tematem, aby potem nie wypaść
    na ignoranta przy krytyce.

    --
    Liwiusz

  • 196. Data: 2015-09-04 13:20:49
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > "Czesc wynagrodzenia zatrzymana az do konca gwarancji."
    > Takie myki sprawdzają się w zleceniach na kilkadziesiąt tysięcy
    > a nie na miliony złotych.

    Takie zapisy są praktykowane w umowach na wykonanie instalacji za setki
    tysięcy złotych. Umów na miliony nie widziałem, ale nie zdziwiłbym się,
    gdyby było tak samo.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba