  • 91. Data: 2015-09-01 20:07:46
    Temat: Re: Chińskie podróbki samochodów
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-01 20:00, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup

    > No nie, cena jest za badanie. Za podbicie nalezy sie 2zl, a i to na Cepik.
    >
    > Tylko, ze jak wezma 98zl i nie podbija, to moga szybko stracic klientow.

    Rzeczywiście - skrót myślowy. Chodzi o to że jak w powiecie są trzy
    stacje i jedna "nie podbija", to za chwile będą dwie stacje, bo klienci
    pójdą do pozostałych dwóch.

    Shrek.

  • 92. Data: 2015-09-01 20:40:12
    Temat: Re: Chinskie podróbki samochodów
    Od: <9...@3...204012.invalid> (Tom N)

    Shrek w

    > Tylko, że to pod warunkiem, że na sejczento na wiosce w dawnym
    > suwalskiem i 10 letnim stażem. Tak na poważnie - co trzeba zrobić żeby
    > dostać OC za 250PLN?

    Zastava w podlaskiem za 219 wg oferty wyliczonej jednym z dostepnych
    kalkulatorów...

    > I w sumie co grozi za niemanie OC jak cię policja namierzy?

    Niemanie OC, czy niemanie kwita, bo to duża różnica

    --
    'Tom N'

  • 93. Data: 2015-09-01 20:58:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    <http://www.ufg.pl/web/guest/oplaty-karne>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 95. Data: 2015-09-01 21:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Bo Ty akurat wiesz co jest prawdą a co kłamstwem jak siedzisz i w stołek
    > pierdzisz

    merytorycznośc "re"
    pa

  • 94. Data: 2015-09-01 21:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Tylko, że to pod warunkiem, że na sejczento na wiosce w dawnym
    > suwalskiem i 10 letnim stażem. Tak na poważnie - co trzeba zrobić żeby
    > dostać OC za 250PLN?

    Poznań, citroen 1,4 fakt ze stary ale 300zł.
    Prawie nowy bus 2.0 - 600zł.

    > I w sumie co grozi za niemanie OC jak cię policja namierzy?

    Kara z UFG - cos koło 5.000?
    Pomijam konsekwencje zbrojenia czegoś nie mając OC - tutaj kary mogą być
    duzo dotkliwsze - odszkodowania, renty etc.

  • 96. Data: 2015-09-01 21:30:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kara zalatwia sprawe. Kazdy samochod jest ubezpieczony na takich samych zasadach,z
    tym ze oplata za nie wykupione ubezpieczenie jest sporo wieksza.

  • 97. Data: 2015-09-01 21:47:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-01 21:00, Budzik wrote:

    > Poznań, citroen 1,4 fakt ze stary ale 300zł.
    > Prawie nowy bus 2.0 - 600zł.

    Fajnie macie - DC - zniżki 50% (max?) Accord 1.8 14 lat - 620PLN.

    Shrek.

  • 98. Data: 2015-09-01 21:50:18
    Od: <2...@4...215018.invalid> (Tom N)

    Zenek Kapelinder w
    ups.com>:

    > Kara zalatwia sprawe.

    Sprawę czego kogutek?

    > Kazdy samochod jest ubezpieczony na takich samych zasadach

    Hmm, ubezpieczony -- słowo klucz

    > z tym ze oplata za nie wykupione ubezpieczenie jest sporo wieksza.

    LOL

    drób jak zwykle cos napisał, ale, żeby napisał z sensem to jak zawsze mu nie
    wyszło.

    Kogutku, jest różnica pomiędzy pojazdem z nieopłaconym ubezpieczeniem ale
    ubezpieczonym, a pojazdem z nieopłaconym ubezpieczeniem i nieubezpieczonym.

    Od tych pierwszych należą się odsetki dla TU, od tych drugich UFG sciąga
    odpowiednie kary, a w razie czego wypłaca poszkodowanym odszkodowaniei
    ściąga to co wypłacił od (nie)ubezpieczonego niezależnie od kary...

    Ale, żebys to mógł zrozumiec potrzebowałbys czegoś większego niz ziarna
    prosa pomiędzy uszami.

    --
    'Tom N'

  • 99. Data: 2015-09-01 22:14:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    .invalid w adreaie to od inwalidy umyslowego masz?

  • 100. Data: 2015-09-01 22:27:06
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 31 Aug 2015 13:11:15 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Ten samochód został wykonany dla innych warunków klimtycznych. W Polsce
    > wymagał dodatkowego zabezpieczenia antykorozyjnego wykonanego zaraz po
    > kupnie

    I kto sie będzie bawić w coś takiego, mogąc kupić w podobnej cenie dużo
    lepiej wykonanego kilkulatka, przy którym nie trzeba odprawiać takich
    rytuałów? I czy producent o tym informował?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl