  • 71. Data: 2015-08-31 20:57:56
    Temat: Re: Chińskie podróbki samochodów
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Z pijaństwa i złodziejstwa?

    Polacy, jesli z czegos slyna, to z mowienia zle o innych Polakach i o
    wlasnym kraju. Ani pijanstwa u nas, ani zlodziejstwa nie ma wiecej niz w
    innych nacjach europejskich. Ten orndnung w Monachium, to owszem, 8
    linii metra i 8 linii podmiejskich z P+R na kazdej stacji, ale takiego
    syfu i smrodu jak tam, to u nas kiedys byl na dworcu centralnym. Teraz
    juz jest nawet tam czysto, a nasze metro jest wzorem czystosci i
    porzadku. Nie czuje jakis kompleksow przed innymi narodami,
    przetrwalismy znacznie wiecej, niz inne kraje i wiele potrafimy
    zdzialac... jesli sie nam nie przeszkadza.
    Marzy mi sie tylko takie muzeum techniki jak Deutshes Museum, gdzie
    tydzien zwiedzania to minimum, moze kiedys i u nas zamiast durnej
    "sztuki" nowoczesnej.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 72. Data: 2015-08-31 22:11:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ten samochód został wykonany dla innych warunków klimtycznych. W Polsce wymagał
    dodatkowego zabezpieczenia antykorozyjnego wykonanego zaraz po kupnie W takim
    standardzie były robione 125p, 125p, Polonezy, Syreny, Łady, Trabanty, Zaporożce i
    wszystkie inne samochody wtedy produkowane, no może z wyjątkiem rolsów. Proponuję
    obejrzeć od spodu samochody wyprodukowne 7-8 lt temu. Specjalnie od tego tatay nie
    będą się różniły. Naiwniak powie że jednak lepsze bo nie 3 a siedem lat. Kumaty
    wyciągnie inny wniosek. Taki że jak przeznaczone na rynek europejski to ma fabrycznie
    zrobione zabezpieczenie dostosowane do jakiś średnich europejskich warunków
    klimatycznych.

  • 73. Data: 2015-08-31 23:24:54
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Bolko" wrote in message
    ps.com...

    > Co do samochodow. Po ulicach jezdzi cala kupa chinczykow
    > - jakies Geely, BYD, DongFenk etc.
    > ktore sa po prostu kopiami duzych marek jak Toyota, Peugeot z tym,
    > ze kosztuja 3 razy taniej.

    > Dalczego my nie mamy chińskich podróbek aut?
    > Unia ....?????

    Po pierwsze - musiałyby spełniać normy, m.in. bezpieczeństwa, a chińskie
    samochody tego nie spełniają.
    Po drugie - z tymi "kopiami" to też bym nie przesadzał, to raczej starocia
    pod spodem ubrane w udającą nowoczesność karoserię, ale z rozwiązaniami
    dość historycznymi.
    Jeździłem wynalazkiem pod nazwą Geely Emgrand przez tydzień (zamówiłem
    Peugeota, po kilkugodzinnej awanturze stanąłem przed wyborem - dostaję kasę
    i nie mam czym jeździć, biorę starego Peugeota 307 (200 tys. na liczniku),
    albo chińczyka...). Z zewnątrz w miarę znośny, w środku tandeta, ergonomia
    na poziomie pierwszych wersji Malucha, silnik paliwożerny (jeździłem
    spokojnie, mając na uwadze, że w razie stłuczki "do wyjaśnienia" wyląduję w
    areszcie na kilka mieśięcy), mimo, że samochód miał przejechane 3 tyś. km,
    dość często się dławił przy ostrzejszym dodawaniu gazu, Układ kierowniczy
    marny, samochód dość nerwowo się zachowywał, po puszczeniu kierownicy nigdy
    nie jechal prosto. Reflektory bardzo marne - na "krótkich" w nocy nie dawało
    się jechać.
    Jak sobie jeszcze coś przypomnę - dopiszę.

    Pzdr

    --
    Axel

    --
    Axel

  • 74. Data: 2015-09-01 00:26:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Ciągle odnoszę odnoszę wrażenie że Pszemol żyje stereotypami z przed 10-15
    > lat.

    Dane Ci podaję nie sprzed 10-15 lat, ten człowiek właśnie
    się pochwalił że musiał już drugi raz zapłacić te 200zł
    bo właśnie mijał termin ważności dowodu. Świeżutka sprawa.

  • 75. Data: 2015-09-01 01:13:35
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Idiotyczne. Już dzisiaj policjant może zabrać dowód rejestracyjny pod
    > pozorem drobnej usterki.

    No i?
    Zabiera i co dalej?
    ---
    I udajesz się na piechotę do domu

  • 76. Data: 2015-09-01 02:31:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale tylko wtedy jak policjant przypnie sie do kierwnicy kajdankami.

  • 77. Data: 2015-09-01 04:00:42
    Temat: Re: Chinskie podróbki samochodów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Spora raczej nie - dość trudno jest obecnie nie mieć ubezpieczenia OC i
    > dość łatwo wpaść.

    No i jest to nieopłacalne, biorąc pod uwage, ze Oc zaczynaja sie od
    250zł...

  • 78. Data: 2015-09-01 04:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > I udajesz się na piechotę do domu

    Pomijajac to, ze nie rozumiesz pytania to nawet to co napisałes jest
    nieprawdą...

  • 79. Data: 2015-09-01 07:58:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-01 o 04:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > No i jest to nieopłacalne, biorąc pod uwage, ze Oc zaczynaja sie od
    > 250zł...

    Ech ci naiwni kierowcy, że zawsze wybierają droższe OC...

    --
    Liwiusz

  • 80. Data: 2015-09-01 12:26:08
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-30 o 19:01, Pszemol pisze:
    > "Adam" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Wysoka nietrwałość to jedno, a kwestie (nie)bezpieczeństwa
    > to drugie - rynek USA czy Euro narzuca pewne standardy,
    > których te auta nie potrafią spełnić - rynki Azjatyckie jak
    > widać mają większą tolerancję na trupy swoich obywateli....

    ROTFL

    http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/najbezpieczniejs
    zy-chinczyk/75997