  • 81. Data: 2015-09-01 13:19:21
    Temat: Re: Chińskie podróbki samochodów
    Od: masti <g...@t...hell>

    Uzytkownik wrote:

    > ROTFL
    >
    > http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/najbezpieczniejs
    zy-chinczyk/75997

    cena od 16-20 tys Euro czyli 70-85 tys zł.
    faktycznie taniocha

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 82. Data: 2015-09-01 13:31:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Uzytkownik" <a...@s...pl> wrote in message

    > ROTFL
    >
    > http://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/najbezpieczniejs
    zy-chinczyk/75997

    Inna półka cenowa. Mowa była o klasie A.

  • 83. Data: 2015-09-01 18:00:39
    Temat: Re: Chinskie podróbki samochodów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ech ci naiwni kierowcy, że zawsze wybierają droższe OC...

    W sensie ze... co?
    Nie twierdze, ze nak azde auto.
    Ale nawet za busa płace ok 600 - to tez nie tak wiele...

  • 84. Data: 2015-09-01 19:02:48
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > I udajesz się na piechotę do domu

    Pomijajac to, ze nie rozumiesz pytania to nawet to co napisałes jest
    nieprawdą...
    ---
    Bo Ty akurat wiesz co jest prawdą a co kłamstwem jak siedzisz i w stołek
    pierdzisz

  • 85. Data: 2015-09-01 19:16:29
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 01.09.2015 o 18:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > W sensie ze... co?
    > Nie twierdze, ze nak azde auto.
    > Ale nawet za busa płace ok 600 - to tez nie tak wiele...

    ja za 1,5Dci płacę chyba niewiele ponad 300zł, za 3.0D z grupy
    podwyższonego ryzyka - 500zł

    Łukasz

  • 86. Data: 2015-09-01 19:45:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-31 11:18, Pawel "O'Pajak" wrote:
    > Powitanko,

    > Tylko co kogo obchodzi korupcja w prywatnej firmie? Nie moja kasa - nie
    > moja sprawa. Robia w zwiazku z korupcja cos zle/za drogo, to ide do
    > konkurencji. W przypadku urzedu nie moge pojsc do konkurencji.

    Tak powiadasz? Przypomnę tylko, że sprawa dotyczy "skorumpowanej"
    pieczątki w dowodzie rejestracyjnym wbijanej na... prywatnej stacji
    diagnostycznej:P

    Reszta zagadnień korupcyjnych dotyczących sektora prywatnego też nie
    jest wcale taka nie za twoje pieniądze, bo korumpuje się zwykle osoby
    związane z zamówiniami publicznymi, a przecież zamawiać trzeba i ktoś te
    przetargi rozstrzygać musi. No i pozostaje co prawda nie korupcja wprost
    a np zamawianie pokoi w hiltonie przy okazji przetargów.

    Do tego dochodzi taka drobnostka, że spora część sektora prywatnego (a
    już zwłaszcza duzi gracze, przez co ci bardziej dochodowi) to oligopole,
    więc czy chcesz czy nie chcesz to na te łapówki się zrzucasz - bo chyba
    nie jesteś tak naiwny, żeby sądzić, że jak jest trzech graczy, to
    łapówki daje tylko dwóch, a trzeci konkuruje jakością;)

    Także gratuluje dobrego samopoczucia "że to nie twoja kasa".

    Shrek.

  • 87. Data: 2015-09-01 19:47:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-30 22:20, Pszemol wrote:

    > W Dubaju mają ropę, i z niej czerpią zyski...
    > Z czego socjaliści budują prosperujące społeczeństwa w Skandynawii?
    > Z połowów śledzia w Bałtyku?

    Z gazu.

    Shrek.

  • 88. Data: 2015-09-01 19:50:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-31 13:40, Pszemol wrote:

    > Nie rozumiem... Czy wartość łapówki ma znaczenie?
    > Czy zmienia coś sytuację że łapówka wynosi 100 czy 200zł?

    Źle zrozumiałeś. Łapówka wynosi 0. Po prostu poza drastycznymi
    przypadkami jak przyjedziesz na stację to ci podbiją, bo za to jest cena
    urzędowa. Jak ci nie podbiją, to pojedziesz gdzie indziej i nie zarobią.

    Choć rzeczywiście nie ma problemu, żeby podbić nawet nie pokazując
    samochodu, choć w sumie nawet nie wiem ile taka "usługa" kosztuje.

    Shrek.

  • 89. Data: 2015-09-01 19:59:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-01 04:00, Budzik wrote:

    > No i jest to nieopłacalne, biorąc pod uwage, ze Oc zaczynaja sie od
    > 250zł...

    Tylko, że to pod warunkiem, że na sejczento na wiosce w dawnym
    suwalskiem i 10 letnim stażem. Tak na poważnie - co trzeba zrobić żeby
    dostać OC za 250PLN?

    I w sumie co grozi za niemanie OC jak cię policja namierzy?

    Shrek

  • 90. Data: 2015-09-01 20:00:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-08-31 13:40, Pszemol wrote:

> [...]
    >przypadkami jak przyjedziesz na stację to ci podbiją, bo za to jest
    >cena urzędowa. Jak ci nie podbiją, to pojedziesz gdzie indziej i nie

    No nie, cena jest za badanie. Za podbicie nalezy sie 2zl, a i to na
    Cepik.

    Tylko, ze jak wezma 98zl i nie podbija, to moga szybko stracic
    klientow.

    J.