  • 61. Data: 2017-10-12 10:57:43
    Temat: Re: Chore czy normalne?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    news:orlkge$6p9$1@dont-email.me...

    > I jak wymusisz zapłacenie takiego podatku przez Chinczyka,
    > który wyśle coś pocztą do Polski przez Aliexpress.com lub eBay?
    > Nie ma to rąk ani nóg.

    ...Opłaty celne? Zwolnione by były z niego te wielofunkcyjne... Nie da się?
    Przecież podobno nawet Al Capone przed podatkami uległ...?
    Kupisz u Chińczyka, jak cło wyjdzie drożej, niż kupić lokalnie?

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.

  • 62. Data: 2017-10-12 15:36:04
    Od: Maciej Milinkiewicz <n...@e...pl>

    Dnia 2017-10-10, o godz. 20:28:04
    Irokez <n...@w...pl> napisał(a):

    > zaryzykowałem z używką. Zobaczymy.

    A tu nówka:
    http://allegro.pl/beben-opc-clt-r407-clp-320-325-clx
    -3180-clx-3185fw-i5863833289.html

  • 63. Data: 2017-10-12 16:10:54
    Od: b...@g...com

    użytkownik Marek napisał:

    > Chyba żartujesz, żeby w dzisiejszych czasach jakakolwiek marka
    > utrzymała swój status mający wpływ na kolejne nabycie po 20 latach.

    Chyba właśnie marki produktów nie dla luda są wypracowane po 10 latach.
    To właśnie te firmy co sprzedają swoje rzeczy bez cenników na stronach internetowych,
    w sumie im cennik nie jest potrzebny, bo produktów
    specjalistycznych za kilkadziesiąt/kilkaset tysi nikt nie kupuje na podstawie
    internetów.

  • 64. Data: 2017-10-12 18:21:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 12 Oct 2017 07:10:54 -0700 (PDT),
    b...@g...com wrote:
> [...]
    > bo pr
    > oduktów
    > specjalistycznych za kilkadziesiąt/kilkaset tysi nikt nie kupuje na

    Domyślam się, że w wątku chodzi o produkty konsumenckie a nie s-f
    specjalistyczne....

    --
    Marek