  • 11. Data: 2015-08-03 09:02:18
    Temat: Re: Chrysler Town & Country 2013/2014 - jakieś opi
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Dlaczego brak?
    > Są - w Stanach, lub u dealera w Europie, jeśli są sprzedawane.
    > Do Polski takich jak chcesz się po prostu nie sprowadza, więc w złym miejscu
    > szukasz.

    http://warsaw.craigslist.pl/

    Jak byłem w USA to z tego serwisu kupiłem auto.
    Po prawej stronie masz lokalizacje więc sobie wybierz dowolną w USA.

    Acha jeszcze jedno:
    telefony teraz tanie za ocean
    a w Chicago też mówią po polsku :

    https://www.google.pl/?gfe_rd=cr&ei=fRG_VcG6FsGv8weT
    2rCQAw&gws_rd=ssl#safe=off&q=chrysler+dealer+chicago
    +m%C3%B3wimy+po+polsku

    więc nie powinno być problemu z dogadaniem się.
    A że oszukują jak w Polsce to już inna sprawa.

  • 12. Data: 2015-08-03 11:09:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 3 Aug 2015 00:02:18 -0700 (PDT), Bolko

    > A że oszukują jak w Polsce to już inna sprawa.

    Niestety. Trzeba stać nad autem do momentu wpakowania do kontenera i
    jeszcze jakiegoś zaplombowania. Znajomy ściągał M6 ze stanów parę lat temu.

    Pomimo, że tematu pilnował Jego ojciec z bratem (tzn. auto wcześniej
    sprawdzili dokładnie itd.) gdzieś na parkingu portowym w stanach podmienili
    mu silnik. :/ Wyjechał z kontenera klekoczącym, podskakującym, śmierdzącym
    pierdzielem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 13. Data: 2015-08-03 22:35:39
    Od: RB <r...@p...onet.pl>

    WITAM

    jeszcze pod uwagę brałem Mercedes R classe ale trochę koszty serwisu
    mnie zatrzymują.

    Poza tym jeszcze Viano i VV t5 - ale to juz za duże dla mnie.
    A potrzebuję tez tym jeździć na co dzień.

    Sprzedają ten model jako Lancia Voyager ale prawie ich nie widać - mało
    tego jeszcze sprzedane.
    Na mobile.de też prawie pusto.

    w razie desperacji biorę jeszcze pod uwagę Mercedes E classe kombi -
    dużo fajnych na zachodzie w rozsądnych cenach, droższe niż w Polsce od
    dziadka z wermahtua ale można coś wybrać.

    W razie czego zawsze mogę kupić znowu Opla Omegę - najlepsze w Niemczech
    po ok. 4000 - 5000 EURO

    Pozdrawiam
    Robert

  • 14. Data: 2015-08-03 23:12:32
    Temat: Re: Chrysler Town & Country 2013/2014 - jakieś opinie?
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-07-31 o 23:21, Franc pisze:
    > Hej Grupo!
    >
    > Noszę się z zamiarem kupienia dużego auta rodzinnego.
    > (...)
    > Franc

    Tu jest obszerny wątek
    http://forum4x4.pl/viewtopic.php?f=26&t=96878&hilit=
    dupowoz&start=25
    Trzeba się zarejestrować, nie zwracaj uwagi na specyficzny język.
    Jest sporo właśnie o T&C.

  • 15. Data: 2015-08-07 11:31:45
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

> [...]
    > Oczywiście import z USA, do kupienia w PL.
    >
    > Miał ktoś styczność z młodszymi rocznikami Town & Country? Znajomy
    > posiada Grand Voyagery, ale to wszystko auta z 2004 i starsze i dosyć
    > narzeka na ich awaryjność w sensie psujących się dupereli - szybka,
    > nawiew, przełącznik, centralny. Nie to, że auto jest unieruchomione, ale
    > ciągle ma coś do pogrzebania.
    >
    > Oczywiście jeżeli ktoś ma inny pomysł na auto w układzie 2+2+3 z chęcią
    > posłucham. Nissana Quest odrzucam, wizualnie mi się nie podoba. Honda
    > Odyssey to rodzynek w PL, jest tego ogromnie mało na rynku.

    A coś z EuroVan'a (C8, 87, Phedra, Ulysse). Kombinacji wnętrza (fotele)
    jest kilka. Do tego jeszcze jakoś wygląda, jakość wykończenia
    podejrzewam większa jak w takim "jueseju"