  • 71. Data: 2017-01-15 22:16:41
    Temat: Re: Chujki dalej kontrolują trzeźwość kierowców
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

    > Widocznie mało jezdzisz.
    > Zeby nie było - kontrole trzezwosci rzeczywiście nie sa nagminne, ale zeby
    > raz przez 9 lat?

    Głównie zależy gdzie i kiedy się jeździ.

    Kiedyś dość często przejeżdżałem całe trójmiasto około północy i kontrolę
    trzeźwości to miałem kilka razy w miesiącu.
    Z kolei jeżdżąc w dzień (nie licząc "trzeźwych poniedziałków") ewentualnie
    w trasy, to faktycznie można jeździć latami i nie trafić.
    ---
    No nie no, już mówiłem, że kiedyś do pracy jechałem 12km i na tym odcinku
    miałem 3 kontrole. To już nie chodzi o zwykłą bezprawność, że bezpodstawnie,
    tylko rażącą, uwzięli się czy co.

  • 72. Data: 2017-01-15 22:20:57
    Temat: Re: Chujki dalej kontroluj? trze?wo?? kierowc?w
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Zamiłowanie do kontroli trzeźwości.
    > Jak się takie zboczenie nazywa?

    Ale wiesz, ze co do zasady - to dobrze, ze pijani nie prowadzą samochodów.
    Diabeł jak zwykle jest w szczegółach - po co łapać tych co maja 0,2 -
    0,5... i zabierać czas policjantom ktorzy mogliby przeznaczyc go na łapanie
    tych naprawde niebezpiecznych...?
    ---
    Oni nikogo nie łapią. Można znaleźć filmik, jak to ktoś zadzwonił na
    policję, że widzi dziwnie jadący samochód podejrzewając kierowcę o
    nietrzeźwość i potem kilometrami jechał za nim bez efektu.

  • 74. Data: 2017-01-16 00:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No nie, zlapali uczciwie tak duzo pijanych przestepcow, ze az sie
    > problem z tego zrobil, i trzeba sie bylo z przestepcza dzialalnoscia
    > pogodzic i ja zalegalizowac :-)

    Nadajesz się na urzednika ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 73. Data: 2017-01-16 00:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > A co za różnica? Sztuka jest sztuka.

    Dla statystyk - zadna.
    Dla bezpieczenstwa - spora.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 75. Data: 2017-01-16 01:13:25
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 15.01.2017 o 11:40, Uncle Pete pisze:

    > Kurczę, co wy takiego robicie, że was cały czas sprawdzają? Jeżdżę
    > samochodem od 9 lat i mnie nie sprawdzili na alkohol ani razu. W ogóle
    > zostałem zatrzymany przez policję w Polsce tylko jeden raz, bo nadziałem
    > się na suszarkę 74/50.

    No widzisz...
    Jeden przypadek - mój, czy twój - to jeszcze nie "statystyka".
    A mnie sprawdzali przez ostatni rok chyba z dwadzieścia razy - akurat
    jeżdżę przez takie miejsca i o takich porach widocznie.
    I szczerze mnie wnerwia, jak mam gdzieś dojechać na umówioną godzinę, a
    z powodu kontroli tracę 10 minut i wysłuchuję uwag typu "panie Michale,
    ubezpieczenie się panu kończy za tydzień / dokąd pan jedzie / gdzie pan
    pracuje / widział pan, że za panem jedziemy / czy miał pan konflikt z
    prawem / ..." - nie jestem debilem i póki nie robię nic niezgodnego z
    prawem, to mam prawo się czuć chroniony, a nie podejrzewany i pouczany
    (często przez dwudziestolatków po ogólniaku i "przeszkoleniu" w Słupsku).

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 76. Data: 2017-01-16 08:38:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.01.2017 o 00:01, Budzik pisze:

    > Dla statystyk - zadna.
    > Dla bezpieczenstwa - spora.

    A komendanta powiatowego to ze statystyk czy bezpieczeństwa rozliczają?
    Niestety - jakby od jutra ustalili, że pijany to jest ten co ma powyżej
    0,2 promila albo czerwoną czapkę, to sądy zostałyby zalane czerwonymi
    kapeluszami. Komendantowi bez różnicy.

    Shrek

  • 77. Data: 2017-01-16 11:13:44
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Opiekuńczość na tym polu wcale akurat mi nie przeszkadza. Jestem nawet za
    > częstszymi kontrolami trzezwosci. Statystycznie taka kontrola zdarza mi
    > się
    > raz na rok-dwa lata.
    > ---
    > Powinieneś kontrolować się codziennie i ... całe dnie siedzieć w klatce

    Nie zamierzam przepraszac za to, że jestem za łapaniem pijaków na drodze.
    Innej metody niz łapanka na drodze nie ma. Jesli to jest dla ciebie jakis
    problem to przestan chlac i wsiadac za kółko.

  • 78. Data: 2017-01-16 15:57:35
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 16.01.2017 o 11:13, miumiu pisze:

    > Nie zamierzam przepraszac za to, że jestem za łapaniem pijaków na drodze.
    > Innej metody niz łapanka na drodze nie ma. Jesli to jest dla ciebie jakis
    > problem to przestan chlac i wsiadac za kółko.

    Doskonale wpisujesz się w obecny system.
    Pozwól sobie jeszcze wpiąć kolczyk z czipem w ucho i zamknąć w zagrodzie
    a będziesz żył długo i bezpiecznie - już państwowe organa o to zadbają.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 79. Data: 2017-01-16 18:22:53
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Widocznie mało jezdzisz.
    > Zeby nie było - kontrole trzezwosci rzeczywiście nie sa nagminne, ale zeby
    > raz przez 9 lat?

    Nie jeżdżę dużo i codziennie, ale częściej i dalej niż co niedziela do
    kościoła ;) Rocznie wychodzi ok. 10-12 tys. km, głównie trasy między
    miastami. Jeden raz na wjeździe do Lublina od strony Warszawy widziałem
    taką masową kontrolę trzeźwości, ale się nie załapałem. Trzy razy
    nadziałem się na radar stacjonarny, ale to się załatwia listownie i
    przelewem.

  • 80. Data: 2017-01-16 18:25:58
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > Z kolei jeżdżąc w dzień (nie licząc "trzeźwych poniedziałków") ewentualnie
    > w trasy, to faktycznie można jeździć latami i nie trafić.

    Faktycznie po nocach jeżdżę rzadko. Może jeszcze nie wyglądam tak, aby
    policji chciało się mnie sprawdzić - jestem po 50-ce w starym dupowozie
    FFI kombi )))