  • 81. Data: 2017-01-16 19:52:17
    Temat: Re: Chujki dalej kontrolują trzeźwość kierowców
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "miumiu"

    > Opiekuńczość na tym polu wcale akurat mi nie przeszkadza. Jestem nawet za
    > częstszymi kontrolami trzezwosci. Statystycznie taka kontrola zdarza mi
    > się
    > raz na rok-dwa lata.
    > ---
    > Powinieneś kontrolować się codziennie i ... całe dnie siedzieć w klatce

    Nie zamierzam przepraszac za to, że jestem za łapaniem pijaków na drodze.
    Innej metody niz łapanka na drodze nie ma. Jesli to jest dla ciebie jakis
    problem to przestan chlac i wsiadac za kółko.
    ---
    No i właśnie z takimi chujkami jak Ty trzeba walczyć. Główno wiedzą, ale
    będą kontrolowali.

  • 83. Data: 2017-01-16 21:00:47
    Temat: Re: Chujki dalej kontroluj? trze?wo?? kierowc?w
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > A komendanta powiatowego to ze statystyk czy bezpieczeństwa rozliczają?

    To trzeba to zmienić zamiast czepiać się bogu ducha winnych obywateli!

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 82. Data: 2017-01-16 21:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    > Nie jeżdżę dużo i codziennie, ale częściej i dalej niż co niedziela do
    > kościoła ;) Rocznie wychodzi ok. 10-12 tys. km, głównie trasy między
    > miastami. Jeden raz na wjeździe do Lublina od strony Warszawy
    > widziałem taką masową kontrolę trzeźwości, ale się nie załapałem. Trzy
    > razy nadziałem się na radar stacjonarny, ale to się załatwia listownie
    > i przelewem.

    10-12 tys rocznie to całkiem duzy przebieg... jak na rower... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 84. Data: 2017-01-16 22:18:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.01.2017 o 21:00, Budzik pisze:

    > To trzeba to zmienić zamiast czepiać się bogu ducha winnych obywateli!

    Wystarczy zmienić limit na cywilizowany (wskaźnikiem cywilizacji może
    byc na przykład ilość wypadków na 1000 obywateli). Jak będą jebać tych
    powyżej 0,5 to ja im tylko przyklasnę.

    Shrek

  • 85. Data: 2017-01-16 22:54:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]

    Wystarczy zmienić limit na cywilizowany (wskaźnikiem cywilizacji może
    byc na przykład ilość wypadków na 1000 obywateli). Jak będą jebać tych
    No, a tu chodzi o te tysiące obywateli zatrzymanych bez podstawy prawnej.

  • 86. Data: 2017-01-17 10:40:00
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > 10-12 tys rocznie to całkiem duzy przebieg... jak na rower... :)

    Bez przesady, nie jestem ani taksówkarzem, ani kierowcą TIRa czy
    autobusu )))

  • 87. Data: 2017-01-18 21:47:06
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-01-15 o 11:53, Shrek pisze:

    > Genralnie nic. W warszawie po prostu stoją i kontrolują - jak się da to
    > każdego, jak nie to tego kto się akurat nawinie, jak poprzedni odjeżadza.
    >
    > Na początku jak kupili "świeczki" to wypadało średnio co dwa miechy,
    > teraz jakby rzadziej.
    >
    > Kiedyś mnie kontorlowali znacznie częściej, bo stali w stałym miejscy w
    > korku, a ja zawsze akurat przed nimi skręcałam, więc mogło im się to
    > podejrzane wydawać, ale tego nie liczę.

    Chyba się na ciebie uwzięli. 15 lat jeżdżę po Warszawie i w tym czasie
    miałem tu jedną kontrolę trzeźwości. To była sobotnia noc, ok. godz.
    02:00 w na Kredytowej, koło klubów.

  • 88. Data: 2017-01-18 22:08:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.01.2017 o 21:47, Poldek pisze:

    > Chyba się na ciebie uwzięli.

    Oczywiście. Polują na mnie. Specjalnie dla mnie nakupowali tych świeczek;)

    > 15 lat jeżdżę po Warszawie i w tym czasie
    > miałem tu jedną kontrolę trzeźwości. To była sobotnia noc, ok. godz.
    > 02:00 w na Kredytowej, koło klubów.

    A ja w ciągu dwóch minut dwie w koło 8 rano. Poniatowski na wysokości
    Muzeum Wojska Polskiego i na rondzie pod mostem przy Wisłostradzie - i
    czego to dowodzi?

    Shrek

  • 89. Data: 2017-01-18 22:23:00
    Temat: Re: Chujki
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-01-12 o 16:44, kolerek pisze:
    Jesteś idiotą.
    Wiesz dlaczego?

  • 90. Data: 2017-01-19 00:01:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > 15 lat jeżdżę

    Jezdzenie lepiej okreslac kiloemtrami a nie czasem posiadania samochodu :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,