  • 21. Data: 2015-07-12 14:18:40
    Temat: Re: Co kupić a zuzycie energii
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Stan bezczynności - 0,38A (nie 0,83 jak podalem wyzej) = 7,22W
    > Pełne obciązenie wszystkich rdzeni (kompresja 7zip) - 0,90A = 17,1W
    > W biosie - 0,95A = 18W
    >
    > Wiekszych wartosci nie zarejestrowalem.

    Tomku, mozesz jeszcze podac jaki masz zasilacz?
    Na allegro widze takie obudowy z zasilaczami 200W ale sa tez np. z 60W.
    Nie wiem czy to ma znaczenie, ponoc to nie dobrze, jak np. zasilacz pracuje
    na 10% swojej maksymalnej mocy?

  • 22. Data: 2015-07-12 15:54:49
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Sun, 12 Jul 2015 12:18:40 +0000, Budzik wrote:
> [...]
    > Na allegro widze takie obudowy z zasilaczami 200W ale sa tez np. z 60W.
    > Nie wiem czy to ma znaczenie, ponoc to nie dobrze, jak np. zasilacz

    Ja mam zasilacz 19V/4,74A czyli 90W. W tej chwili z niego są zasilane dwa
    komputery. Ten mały serwerek z atomie i moja stacjonarka. Razem
    pobierają nie więcej niż 4A czyli mam jakiś zapas. Lepiej żeby zasilacz
    pracował za połową mocy znamionowej niż przed. Po prostu ma wtedy większą
    sprawność - ale nic złego się nie dzieje.

    Tomek

  • 23. Data: 2015-07-12 16:24:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > zasilacz pracował za połową mocy znamionowej niż przed. Po prostu ma
    > wtedy większą sprawność - ale nic złego się nie dzieje.

    No własnie tak mi sie wydawało.
    Wiec taka 60W byłaby ok.
    Dzięki.

  • 24. Data: 2015-07-12 17:24:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Tomek

    Tomku, mozna sie z tobą skontaktować na off?

  • 25. Data: 2015-07-13 22:12:26
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Sun, 12 Jul 2015 15:24:29 +0000, Budzik wrote:

    > Użytkownik Tomasz Stiller k...@l...eu.org ...

    > Tomku, mozna sie z tobą skontaktować na off?

    Można, tstiller małpa gmail kropka com

    Tomek