  • 21. Data: 2011-03-10 18:20:44
    Temat: Re: Co można
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jadryś" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ilape8$hoq$1@news.onet.pl...

    > Normalnie fantasta.

    To nie ja, to Ekstraklasa.

    >Choć ja osobiście sądzę że to Cyfra ma największe szanse na wygrania tego
    >przetargu.

    Przetarg się już skończył, bez zwycięzcy.
    Teraz mówi się o własnym kanale.
    http://satkurier.pl/news/64192/t-mobile-ekstraklasa-
    tv-od-nowego-sezonu.html

    > Nie, w moim przypadku chodzi o kończącą się umowę 18-sto miesięczną.

    Jasne, ale Cyfra zrobiła Ci prezent i umożliwiła szybszą rezygnację. ;-)

  • 22. Data: 2011-03-10 18:22:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MF[PL]" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie ze względu na ekstraklasę. Docelowo orange sport dojdzie do n.
    > Jakoś w okolicach wakacji (?)

    Jak już nie będzie miał żadnej zawartości. ;-)

  • 23. Data: 2011-03-11 07:52:08
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-03-10 10:29, *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > nie mówię tego z przekąsem, lecz sport nie jest ich
    > domeną

    Mają ESPN America - za to (u mnie) maja +100 pkt :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 24. Data: 2011-03-11 09:06:09
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > A za kanały HD płacisz?

    Przecież napisałem Optimum, a nie Optimum HD ;-). Nie, nie
    płacę na HD bo ich nie mam...

  • 25. Data: 2011-03-11 09:42:06
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2011-03-10 19:22, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "MF[PL]" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak już nie będzie miał żadnej zawartości. ;-)

    Jeśli ktoś lubi z 1-2 dniowym poślizgiem oglądać to z zawartością :)

  • 26. Data: 2011-03-11 09:46:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MF[PL]" <s...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    >Docelowo orange sport dojdzie do n.

    > Jeśli ktoś lubi z 1-2 dniowym poślizgiem oglądać to z zawartością :)

    Jak nie wygrają nowego przetargu, to będą mieli opóźnienia najpierw
    miesięczne, a potem roczne, a nie 1-2 dni. ;-)

  • 27. Data: 2011-03-12 16:51:47
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-03-11 10:06, Robert_J pisze:

    > Przecież napisałem Optimum, a nie Optimum HD ;-). Nie, nie płacę na HD
    > bo ich nie mam...

    No, ja jeżeli już przedłużę umowę to co najmniej z dużym upustem na
    pakiet HD.

  • 28. Data: 2011-03-12 16:55:07
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-03-10 19:20, Cavallino pisze:

    > Jasne, ale Cyfra zrobiła Ci prezent i umożliwiła szybszą rezygnację. ;-)

    No nie, nie spieszy mi się, - jeszcze chcę obejrzeć sezon ligowy do końca.