  • 11. Data: 2011-03-10 11:01:43
    Temat: Re: Co można
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:4d78a649$1@news.home.net.pl...

    > moduły są, wystarczyłoby wstawić "ewentualny sport" do TnK HD.

    Nie interesuje mnie TnKHD.
    Mówię o modułach w pełnym N, jeśli byłby sport.

    > myślę, sami nie są zdolni powalczyć, może dlatego stają razem
    > z orange. siły mają połaczone, pytanie tylko czemu orange nie
    > oddało kanału orange sport tylko info, a tam jest chyba więcej.

    Gdzie nie oddało?
    Do N?
    Pewnie obowiązująca umowa z Cyfrą zakazuje.

  • 12. Data: 2011-03-10 11:11:52
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-03-10 12:01, Cavallino pisze:
    > Gdzie nie oddało?
    > Do N?
    > Pewnie obowiązująca umowa z Cyfrą zakazuje.

    może

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.3 - power of linux

  • 13. Data: 2011-03-10 11:29:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > może

    Na pewno.
    Ale kończy się pewnie w czerwcu, więc wtedy dostaniecie. ;-)

  • 14. Data: 2011-03-10 14:45:34
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-03-09 17:13, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "jadryś" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Lepiej poczekaj jak się skończy sprawa z piłką, 3 miesiące i musi być
    > sprawa jasna.
    > Cyfra ma teraz cholernie długie umowy, na 1,5 czy 2 lata, a nie warto
    > się wiązać na dłuższy czas, jeśli piłkę musiałbyś kupować w N dodatkowo.

    Znowu facet do mnie dzwonił. To co oferował to chyba gorsze warunki niż
    bym dostał przedłużając umowę w którymś z salonów. proponował tylko
    zmniejszenia pakietów i umowę na 13 miesięcy. Zapytałem go również o ten
    przetarg na mecze ekstraklasy. Odpowiedział że już praktycznie mają
    kontrakt w kieszeni... A dodatkowo mają uruchomić jakiś kanał poświęcony
    piłce kopanej, extra płatny.
    Fakt, nie ma się co spieszyć z podpisywaniem, przez prawie 3 miesiące
    do końca umowy może sie jeszcze wiele wydarzyć.

  • 15. Data: 2011-03-10 14:45:41
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-03-09 17:04, Robert_J pisze:

    > Ja przedłużałem 21 lutego. Dostałem na pakiet Optimum 50% rabatu przez
    > bodajże 11 m-cy. Umowa na 18 czy 19 m-cy...

    A za kanały HD płacisz?

  • 16. Data: 2011-03-10 14:45:53
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-03-09 16:50, boxfish pisze:

    > 7 marca cyfra wysłała do abonentów nowy regulamin, dodatkowo informuja o
    > zmianach cen (podwyżkach) oraz bardzo enigmatycznie o nowych pakietach w
    > marcu - poczekaj jeszcze trochę bo inaczej możesz wtopić podpisując
    > cokolwiek dziś

    No jasne. Okres wypowiedzenia 3 miesiące.

  • 17. Data: 2011-03-10 14:51:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > już praktycznie mają kontrakt w kieszeni... A dodatkowo mają uruchomić
    > jakiś kanał poświęcony piłce kopanej, extra płatny.

    LOL
    Ładnie zmyślają.
    Jak ten dodatkowy kanał uruchomią, to będzie miał go każdy. ;-)

    > Fakt, nie ma się co spieszyć z podpisywaniem, przez prawie 3 miesiące do
    > końca umowy może sie jeszcze wiele wydarzyć.

    1,5 miesiąca.
    Jak się nie zgodzisz na nowe ceny, to umowa wygasa 30 kwietnia.
    Jak dla mnie bomba, po wrzuceniu karty w blokera wystarczy akurat do końca
    ligi. ;-)

  • 18. Data: 2011-03-10 14:51:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No jasne. Okres wypowiedzenia 3 miesiące.

    Nie - 1 miesiąc.

  • 19. Data: 2011-03-10 15:07:30
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-03-10 15:51, Cavallino pisze:

    > LOL
    > Ładnie zmyślają.
    > Jak ten dodatkowy kanał uruchomią, to będzie miał go każdy. ;-)

    Normalnie fantasta. Choć ja osobiście sądzę że to Cyfra ma największe
    szanse na wygrania tego przetargu. Mogą z większa determinacja się bić o
    to. Wszak w ostatnim czasie sporo zainwestowali w sprzęt do przekazu
    naszej ligi.

    > 1,5 miesiąca.
    > Jak się nie zgodzisz na nowe ceny, to umowa wygasa 30 kwietnia.
    > Jak dla mnie bomba, po wrzuceniu karty w blokera wystarczy akurat do
    > końca ligi. ;-)

    Nie, w moim przypadku chodzi o kończącą się umowę 18-sto miesięczną.

  • 20. Data: 2011-03-10 15:39:05
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2011-03-10 11:21, pawell32 pisze:

    > pytanie tylko czemu orange nie
    > oddało kanału orange sport tylko info, a tam jest chyba więcej.

    Właśnie ze względu na ekstraklasę. Docelowo orange sport dojdzie do n.
    Jakoś w okolicach wakacji (?)