  • 1. Data: 2017-02-16 09:45:05
    Temat: Co się dzieje z pamięciami?
    Od: Andyy <n...@s...tego>

    Pod koniec czerwca 2015 kupiłem pierwszą kość 8 GiB za 195+ wysyłka, a
    pod koniec maja 2016 drugą kość GoodRam DDR3 8 GB 1333MHZ za jedynie 135
    zł! szkoda że nie kupiłem od razu trzech do pełnej płyty.
    A teraz są o wiele droższe. Cena wysoka w porównaniu do takich flash,
    czy jest szansa że znowu zacznie zniżkować?

  • 2. Data: 2017-02-16 10:18:34
    Temat: Re: Co się dzieje z pamięciami?
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-02-16 o 09:45, Andyy pisze:
> [...]
    > A teraz są o wiele droższe. Cena wysoka w porównaniu do takich flash,
    > czy jest szansa że znowu zacznie zniżkować?

    Pisałem dawno, dawno temu że pamięci pójdą w górę bo produkcja nie jest
    rentowna i firmy zarabiają na tym grosze. Teraz zaczęli zarabiać to i
    wojny cenowe się skończyły a ceny niestety poszły w górę :(

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 3. Data: 2017-02-16 11:29:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-02-16 o 10:18, Chris pisze:

    > Pisałem dawno, dawno temu że pamięci pójdą w górę bo produkcja nie jest
    > rentowna i firmy zarabiają na tym grosze. Teraz zaczęli zarabiać to i
    > wojny cenowe się skończyły a ceny niestety poszły w górę :(

    Pytanie tylko czy to prawda ?
    W gazetach i na poważniejszych stronach twierdzą że zwiększa się
    produkcja SSD a robienie pamięci do dysków jest bardziej opłacalne
    niż DDRy.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2017-02-16 15:17:16
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-02-16 o 11:29, RadoslawF pisze:

    > Pytanie tylko czy to prawda ?
    > W gazetach i na poważniejszych stronach twierdzą że zwiększa się
    > produkcja SSD a robienie pamięci do dysków jest bardziej opłacalne
    > niż DDRy.

    Z SSD jest inny problem pośrednio związany z pamięciami. Dokładnie to
    chodzi o to że fabryki zmieniają linie technologiczne i nowe typy
    pamięci do SSD i po prostu nie wyrabiają z produkcja jak połowa linii
    stoi i czeka na zmiany. Za jakiś czas, HGW kiedy się się to powinno
    unormować ale jak to wpłynie na rynek tego nie wiem.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl