  • 1. Data: 2017-02-16 15:19:25
    Temat: g4560 jaka płyta
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    A przede wszystkim, czy GA-H170M-HD3 DDR3 obsłuży tego procka? Na
    stronie na liście wsparcia tego konkretnego modelu nie ma, jest 4520.

  • 2. Data: 2017-02-17 18:11:44
    Temat: Re: g4560 jaka płyta
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-02-16 o 15:19, gawfron pisze:
    > A przede wszystkim, czy GA-H170M-HD3 DDR3 obsłuży tego procka? Na
    > stronie na liście wsparcia tego konkretnego modelu nie ma, jest 4520.

    Patrz jaka wersja BIOS obsługuje procesor, właśnie kupiłem ASRock B150M
    HDS do tego procesora, obsługa jest od wersji P7.10 i coś mi nie
    startuje płyta. Cisza jest, wiatraki kręcą, po chwili sama się
    restartuje i dalej nic.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2017-02-19 13:50:32
    Od: Doxent <d...@g...pl>

    W dniu 2017-02-16 o 15:19, gawfron pisze:
    > A przede wszystkim, czy GA-H170M-HD3 DDR3 obsłuży tego procka? Na
    > stronie na liście wsparcia tego konkretnego modelu nie ma, jest 4520.

    Płyty serii 200 obsługują natywnie. B250 wzwyż. Poza tym Kaby Lake nie
    zawsze obsługują DDR3 tylko DDR3L. Lepiej więc wziąć płytę z DDR4 i nowe
    pamięci dla świętego spokoju. Obsługa DDR3 bez L to loteria. Z praktyki
    wiem, że 80% pamięci DDR3 bez L nie rusza ani na Sky Lake ani Kaby Lake.

  • 4. Data: 2017-02-19 20:17:54
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2017-02-19 o 13:50, Doxent pisze:

> [...]
    > pamięci dla świętego spokoju. Obsługa DDR3 bez L to loteria. Z praktyki
    > wiem, że 80% pamięci DDR3 bez L nie rusza ani na Sky Lake ani Kaby Lake.

    zamierzałem wziąć ddr3L - ale jednak dołożę i będzie Asrock b250M. Tak
    żeby nie było problemów - do Gigabyte zachęcała niższa cena przy nie
    najniższym chipsecie.