  • Data: 2018-04-02 14:00:35
    Temat: Co zrobić z uszkodzoną płytą główną
    Od: ToM <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć, był sobie komputer składak, który samoczynnie resetował się
    (czasem częściej, czasem rzadziej). Na początek sprawdziłem pamięci
    memtestem86 i wykazywał błędy, ale nie za każdym razem (czasem kilka
    testów pod rząd było bez błędu). Wsadziłem pamięci do innego komputera i
    okazały się sprawne. Czyli, że płyta główna uszkodzona. Podmiana na inną
    płytę i wszystko działa bez problemu. A teraz pytanie, co może być
    uszkodzone na płycie (kontroler pamięci, gniazda?) i czy w ogóle da się
    naprawić to naprawić? Czy po prostu dać sobie spokój i płyta na śmietnik?
    Płyta to Asus B85-PLUS z najnowszym BIOSEM.

    T.