  • 11. Data: 2017-03-28 21:04:52
    Temat: Re: Coraz taniej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-28 o 16:48, r...@k...pl pisze:

    > Ja tam widzę za internet dodatkowo 10zł/1GB.

    To poza pakietem. Jak ktoś się pyta o net, to raczej po to, aby z niego
    korzystać w ramach pakietu. Jeśli będzie to jedyny pakiet, to za ten net
    bez limitu (z lejkami) zapłaci 9,90zł.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2017-03-29 09:53:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 28 Mar 2017 21:04:52 +0200, w <obec4p$t9n$2@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
> [...]

    > To poza pakietem. Jak ktoś się pyta o net, to raczej po to, aby z niego
    > korzystać w ramach pakietu. Jeśli będzie to jedyny pakiet, to za ten net

    Ale gdzie masz to napisane?
    To, o czym piszesz, znalazłem tylko w "Sprawdź szczegóły POPRZEDNIEJ oferty".
    W nowej widzę tylko 10zł/GB.
    (Przy samym pakiecie darmowych rozmów rzecz jasna)

  • 13. Data: 2017-03-29 09:58:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

> [...]

    > To poza pakietem. Jak ktoś się pyta o net, to raczej po to, aby z niego
    > korzystać w ramach pakietu. Jeśli będzie to jedyny pakiet, to za ten net

    Dobra -- mówiłeś o samym pakiecie netowym. Zrozumiałem, że o całkowitych
    kosztach oferty.
    Czyli darmowy net (z limitowaną prędkością po zużyciu 5GB) - 9,90zł
    Net j/w + bezpłatne rozmowy - 15,90zł

  • 14. Data: 2017-03-29 10:00:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-29 o 09:53, r...@k...pl pisze:

    > Ale gdzie masz to napisane?

    No tutaj
    https://a2mobile.pl/

    Nawet nie napisane, tylko wołami i ikonami pokazane. Ustaw sobie jeden
    pakiet (dowolny) i cena każdego z nich (jako jedynego) będzie wynosiła
    9,90zł. Za dwa pakiety 15,90zł, a za 3 pakiety 19,90zł.

    > To, o czym piszesz, znalazłem tylko w "Sprawdź szczegóły POPRZEDNIEJ oferty".
    > W nowej widzę tylko 10zł/GB.
    > (Przy samym pakiecie darmowych rozmów rzecz jasna)

    A, to piszesz nie na temat. Przypomnę to, co sam zacytowałeś, ale z
    przeczytaniem już było gorzej :)

  • 15. Data: 2017-03-29 15:10:36
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-03-29 o 09:58, r...@k...pl pisze:

    > bezpłatne rozmowy - 15,90zł

    Porażająca logika.
    :D
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 16. Data: 2017-03-30 12:04:06
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-03-28 o 10:04, Akarm pisze:

    > Jak dla mnie, rewelacyjna oferta. Już złożyłem wnioski o przeniesienie.

    Dzisiaj podpisałem umowy i odebrałem karty. Kurier był przed południem.
    Ciekaw jestem, kiedy będę mógł dzwonić.
    W Play mogłem od razu po otrzymaniu kart korzystać z tymczasowych numerów.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 17. Data: 2017-04-08 09:19:37
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-03-30 o 12:04, Akarm pisze:

    > Dzisiaj podpisałem umowy i odebrałem karty. Kurier był przed południem.
    > Ciekaw jestem, kiedy będę mógł dzwonić.

    Od dzisiaj nie mogę już nigdzie dzwonić. Karty są wyrejestrowane z
    Virgin. Nie otrzymałem żadnej informacji, że numery już są przenoszone.
    To pierwsza sieć z wielu mi znanych, która tak lekceważy abonentów.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 18. Data: 2017-04-08 11:09:34
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-04-08 o 09:19, Akarm pisze:

    > Od dzisiaj nie mogę już nigdzie dzwonić. Karty są wyrejestrowane z
    > Virgin. Nie otrzymałem żadnej informacji, że numery już są przenoszone.
    > To pierwsza sieć z wielu mi znanych, która tak lekceważy abonentów.

    Wreszcie włączone, 10 zł na start.
    Ale nie mogę doładować. Nie ma opcji z T-mobile Usługi Bankowe. ;)

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 19. Data: 2017-04-08 11:21:57
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 08.04.2017 Akarm <a...@w...pl> napisał/a:

    > Wreszcie włączone, 10 zł na start.

    Ile trwała przerwa? 2 godziny?

    BTW: jaki podałeś termin we wniosku?

    > Ale nie mogę doładować. Nie ma opcji z T-mobile Usługi Bankowe. ;)

    Zapłać kartą. Na Ibeju czy innym Aliekspresie
    też pewnie nie wiedzą, co to "zapłać z TMUB"...

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 20. Data: 2017-04-08 14:42:53
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-04-08 o 11:21, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Ile trwała przerwa? 2 godziny?

    Przypuszczam, że niecałe 10 godzin.
    Najpewniej od północy. Włączenie nastąpiło przed godziną 10:00.

    > BTW: jaki podałeś termin we wniosku?

    Najkrótszy z możliwych, zdaje się 1 dzień.
    Konsultant zapewniał mnie, że skontaktują się ze mną po otrzymaniu
    podpisanych dokumentów od kuriera, najdalej w ciągu 7 dni.

    > Zapłać kartą. Na Ibeju czy innym Aliekspresie
    > też pewnie nie wiedzą, co to "zapłać z TMUB"...

    Wskazałem Volkswagen Bank, otrzymałem wiadomość, że zlecenie zostało
    przyjęte. I koniec.
    Powinni udostępnić numer konta do przelewu, nie byłoby problemu.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl