  • 11. Data: 2017-04-26 21:59:49
    Temat: Re: Coś mniejszego niż eeepc
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 4/26/2017 9:55 PM, s...@g...com wrote:
    > Chcesz? odstapie ci moje oqo 01+ :)

    A z chęcią wezme, przedstaw ofertę ;)

  • 12. Data: 2017-04-26 22:07:55
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 4/26/2017 9:55 PM, s...@g...com wrote:
    > I inicjalnie chcialem ci coś z nich zaproponować ale z kazdym bys sie mordowal.

    Wiem. Jednak przypuszczalnie dobrze to przemyślałem. Zazwyczaj jedyne co
    potrzebuje to zmienić kilka stałych w skrypcie i puścić.

    > Zaurus c1000 bylby bolesny bo linuxowy kernel tylko 2.4. I do tego 64MB ram.

    Wystarczyło by, 99% potrzeb załatwiam w konsoli.

    > Ja skonczylem na noszeniu t61.

    Problem w tym że ja nie noszę po obcych miejscach. Potrzebuje skoczyć do
    kotłowni sprawdzić czy silnik od dmuchawy pracuje czy przerywa. Podejść
    do robota i przeprogramować firmware. Podpiąc na chwilę miernik i zrobić
    akwizycję kilku próbek z zasilacza monitora. etc. Innymi słowy noszenie,
    ale raczej lokalne ;)

    > Ale zakladam ze laptopa ze soba nosic nie chcesz i koniec :)

    Kiedy maluch robi akwizycje bądź sterowanie - laptop sluzy do oglądania
    por^M^M^Mnauki na youtubie.

    > Spraw se eepc (albo lifebooka) i maline.

    Mam oba :D

  • 13. Data: 2017-04-27 09:39:01
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 26 kwietnia 2017 22:00:00 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > A z chęcią wezme, przedstaw ofertę ;)

    OQO 01+ leciwe.
    Zasilacz naprawiany, kabelek ten niby dokujący - nie dziala ethernet.
    Akumulator w stanie nieznanym - lezy długo nie ładowany. Ale da sie serwisować.

    Jak chcesz to ci moge podwieźć i se obczaisz. Slask, lodz, torun i okolice - dowioze,
    ja se herbate chlapne a ty se obadasz czy ci sie nada.

    Ja bym chcial ze 200pln za to ale nie wiem czy ktos da :)

    Moge ci foty podeslac.

    Jak chcesz to moge tez ci zaurusa przywiezc czy netwalkera, obadasz se.
    Zaurus caly sprawny, netwalker ma padniety aku i wtyczke zasilacza pogryziona przez
    kota :) Ale dziala ok.

    U mnie to wszystko lezy i sie kurzy. Ale to leciwe sprzety i mimo starań nie
    wymyslilem do czego ich uzyc.

    A sprzety niszowe więc nawet nie wiem ile warte monetarnie. Moge nawet je wymienic za
    cos ciekawego byle by sie nie kurzyły bo to fajne graty :)

  • 14. Data: 2017-04-27 09:41:32
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 26 kwietnia 2017 22:08:07 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

> [...]
    > ale raczej lokalne ;)

    > Kiedy maluch robi akwizycje bądź sterowanie - laptop sluzy do oglądania

    No nic, w takim razie moge tylko zaproponować to co w poprzednim poscie i jak
    naprawde chcesz popróbować fikuśnych sprzetow to nie widze przeszkód poza transportem
    bo nie kojarze gdzie stacjonujesz. :)

  • 15. Data: 2017-04-27 20:10:08
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 4/27/2017 9:39 AM, s...@g...com wrote:
    > Ja bym chcial ze 200pln za to ale nie wiem czy ktos da :)

    Ja nie dam ;)

    Nie obraź się, gadget przedni, ale za 200zł mogę mieć jednak opcje z
    N900 lub drugiego eeepc.

    > A sprzety niszowe więc nawet nie wiem ile warte monetarnie.

    Nie ma śladu na ebay, najwidoczniej to już cieżkie retro.

  • 16. Data: 2017-04-28 08:09:09
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 26.04.2017 17:57:07 niejaki Sebastian Biały napisał:
    > Dramat jakiś. Co mam
    > zrobić jak mnie najdzie ochota skompilować kernel w środku lasu? Szlag :/

    jak nie masz dwóch lewych rąk to pozostaje poskładać samemu coś popdobnego
    na malince :)

    --
    http://42.pl/u/y68
    Pójdźże kiń tę chmurność w głąb flaszy.

  • 17. Data: 2017-04-28 08:35:35
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 27 kwietnia 2017 20:10:20 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Ja nie dam ;)

    No widzisz, problem rozwiązany :)

    > Nie obraź się, gadget przedni, ale za 200zł mogę mieć jednak opcje z
    > N900 lub drugiego eeepc.

    > Nie ma śladu na ebay, najwidoczniej to już cieżkie retro.

    Strasznie ciężkie nie bo aż taka mogiła to nie jest ale to cos co sie spisze jako
    dzisiejszy komputerek do "poużywania ogólnego".

    Jako terminal - swietne. Jako sterownik - tez sie nada (o ile zmontujesz interface i
    sterowniki).
    Ale jak poswiecisz 1-2 dni (lub więcej) na zmontowanie swojego "środowiska" a sprzęt
    padnie to doopa - jestes w punkcie wyjscia bo zastępcy nie kupisz.

    I dlatego tak sprytnie pomoderowalem nasza dyskusje aby ci pokazac ze niestety ale
    dzis na rynku nie ma sensownych gotowców jakie by ci sie przydały.

  • 18. Data: 2017-04-29 00:07:18
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 4/28/2017 8:09 AM, p0li wrote:
    > jak nie masz dwóch lewych rąk to pozostaje poskładać samemu coś popdobnego
    > na malince :)

    Brak sensownej obudowy z LCD przekreśla temat. Chaos ze złączami wcale w
    tym nie pomaga.

    Zamówiłem Orange Pi Zero. Kosztuje jakieś grosze w chinach, mniejszy,
    może uda się go wsadzić w obudowę po czymś innym, z lcd.

  • 19. Data: 2017-05-01 16:23:21
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 25 Apr 2017 22:27:11 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy jest na rynku wtórnym cokolwiek mniejszego od eeepc? Najlepiej ...
    > dużo mniejszego. Minimum to dwa porty USB 2.0, Atom lub lepszy,
    > klawiatura (może być nieużywalna), ekran, bateria, wifi, minimum 256MB
    > ram, dysk (może być pata). Forma netbooka wskazana.
    >
    > Ekran moze być żalosny. Urządzenie mialo by pracować w trybie tekstowym
    > pod linuxem wiec nie zależy mi na jakichkolwiek paramterach karty
    > grafiki, rodzielczośc też bez znaczenia.
    >
    > Ważne: cena ma być niewielka jak na uzywany sprzęt. Eeepc niestety nie
    > zalicza sie do tanich, konkurencja tym bardziej.

    Jest GPD WIN, ale tylko 1 USB:

    http://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_612245.html?lk
    id=10683435

    --