  • 101. Data: 2015-08-11 05:00:42
    Temat: Re: Crash test starych aut
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jestem użytkownikiem a nie grupowym ekspertem. Korzystam z narzędzi
    > jakie daje google.

    No w koncu przyznałes ze jestes abnegatem, wczesniej probowałes robić za
    eksperta z racji swojego stazu na grupach.
    Ufff, przyznanie sie do niewiedzy to pierwszy krok w dobrą stronę.

  • 102. Data: 2015-08-11 12:35:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Lżesaz jak stara indiańska teściowa. Nigdy nie uchodziłem i nie podawałem sie za
    eksperta. Nigdy też nie używałem super czytników. Używałem bramki onetu, bramki
    gazety a jak je zniknęli to przeszedłem na groups google. Na grupach jestem jakieś
    cwierć wieku.

  • 103. Data: 2015-08-11 12:37:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Używałem bramki onetu, bramki gazety a jak je zniknęli to przeszedłem na groups
    google.

    Czyli zwykły niereformowalny lamer.

    --
    Liwiusz

  • 104. Data: 2015-08-11 14:44:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    spierdalaj debilu.

  • 105. Data: 2015-08-11 18:25:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Czyli zwykły niereformowalny lamer.

    Gdyby to był jego najwiekszy problem...

  • 106. Data: 2015-08-11 19:38:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czy ja się do ciebie przypierdalam pacanie? Znalazleś sobie takiego samego idiotę tak
    jesteś do pogadania? To sobie gadajcie. Ale odemnie prosze się odpierdolić. To ty
    masz problem ze swoim chujowym czytnikiem a nie ja. Nie pasuje to nie czytaj. I na
    odległośc parasole proszę sie odsunąć.

  • 107. Data: 2015-08-11 23:46:03
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Czyli zwykły niereformowalny lamer.

    Gdyby to był jego najwiekszy problem...
    ---
    ...to byś o tym napisał

  • 108. Data: 2015-08-11 23:47:54
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    Czyli zwykły niereformowalny lamer.
    ---
    ... rzekł grupowy cieć :-)

  • 109. Data: 2015-08-11 23:48:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    eksperta z racji swojego stazu na grupach.
    Ufff, przyznanie sie do niewiedzy to pierwszy krok w dobrą stronę.
    Jakbyś poszedł do ...y to też by był we właściwą :-)

  • 110. Data: 2015-08-11 23:49:44
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Też spierdalaj.

    Język polski ma tyle pięknych przekleństw, ale zawsze się znajdą
    prymitywy rzygające naokoło tym samym...
    ---
    Czego nie zrozumiałeś ?