  • 111. Data: 2015-08-12 00:00:48
    Temat: Re: Crash test starych aut
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To ty masz problem ze swoim chujowym czytnikiem a nie ja.

    Zaczyna mnie smieszyć Twój brak zrozumienia tematu :)

  • 112. Data: 2015-08-12 00:20:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-12 o 00:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Zaczyna mnie smieszyć Twój brak zrozumienia tematu :)

    Przynajmniej sobie z "re" pogadali - obaj takie same downy.

    --
    Liwiusz

  • 113. Data: 2015-08-12 01:23:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Za to ty przymule bagienny z Budzikiem pełną kulturę uprawiacie. Zupełnie jak w
    piosence.
    Raz na spacerze mimochodem
    Pan Brud się spotkał z panem Smrodem.
    Pan Smród ramiona rozwarł swe:
    - Ach jak mi miło, panie B.!
    Pan Brud miał oczy pełne łez:
    - Ach, jak się cieszę, panie S.!
    I poszli razem naszym krajem,
    Komplementując się nawzajem

  • 114. Data: 2015-08-12 07:43:27
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    > Sugerujesz że ci od androida, który jest bardzo popularny i liczbę użytkownikow
    pewno można liczyć w setkach milionów zrobili coś nie pasującego do tego co do tej
    pory było?

    pamiętam że dość długo był problem z wybieraniem głosowym czy czytaniem
    numeru połączenia przychodzącego - z resztą to teraz skomplikowana
    czynność w androidzie - ja nie mam czasu szukać programów do tego, a
    pierwszy lepszy polecany nie chce mi odczytać poł. przychodzącego (ale
    smsy za to odczytuje) - jak już uda się zrobić tak żeby odczytywał, to
    czyta zarówno przez słuchawkę bt jak i głośnik telefonu...
    W starej Nokii (przed wprowadzeniem androida) nie miałem z tym problemu...

    Łukasz

  • 115. Data: 2015-08-12 17:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Za to ty przymule bagienny z Budzikiem pełną kulturę uprawiacie.
    > Zupełnie jak w piosence. Raz na spacerze mimochodem
> [...]

    A wszystko to na prostą prośbę o dodawanie Re do odpowiedzi na pierwszy
    post watkotwórcy. Jestes niesamowity.

    Rozmowa z Toba wyglada jak niektore rozmowy polityków ktore widuje w TV -
    bez ładu i składu, totalny brak miejetnosci argumentacji, byle głupi lud
    kupił.

    - prosze cie o dodawanie Re
    - piszesz ze to niepotrzebne
    - argumentuje, dlaczego potrzebne
    - na to ty piszesz, ze przeciez w Twoich postach jest Re (i udowadniasz to
    postami innymi o ktorych pisze, czyli nie pierwsza odpowiedza na rozpoczety
    watek a dalszymi postami w watku gdzie Re dodał juz ktos inny)
    - podaje ci M-Id posta w ktorym Re nie ma bo nie dodałes recznie
    - na to Ty ze mam smieciowy czytnik.

    I tak w kółko.

    Jak juz musisz głupio argumentować, to badz chociaz konsekwentny - dajesz
    Re, nie dajesz Re, znasz sie na grupach, nie znasz sie (to juz w sumie
    ustalilismy...) itd.

    Pomijam stek wyzwisk - przyzwyczaiłem sie, ze niektorzy juz tak maja, nie
    rozumiejac, ze takie wyzwisko mówi wiele ale o piszacym...

  • 116. Data: 2015-08-12 17:18:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Samo dodaje Re. Tomam jeszcze raz dodawać. Weź się ogarnij.

  • 117. Data: 2015-08-12 19:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Samo dodaje Re. Tomam jeszcze raz dodawać. Weź się ogarnij.

    Rece opadają...
    Podałem ci M-ID postu w ktorym nie ma Re. Spojrzałes w ogole?
    Nie rozumiesz, ze to dotyczy tylko pierwszej odpowiedzi na nowy post
    (watek)? Potem juz ktos inny doda Re wiec i w Twoich postach to Re jest...

    Bo temat trzeba zmienic dodając Re tylko odpowiadając na pierwszy post w
    wątku...

  • 118. Data: 2015-08-12 19:27:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Za to ty przymule bagienny z Budzikiem pełną kulturę uprawiacie.

    A wszystko to na prostą prośbę o dodawanie Re do odpowiedzi na pierwszy
    post watkotwórcy. Jestes niesamowity.
    ---
    Nie widziałem twojej prośby, ale jeśli była to na pewno Ci już wielokrotnie
    odmówiono i nie dotarło dlatego będziesz tak traktowany.

[...]
    Nie znasz po prostu rozsądnych granic. Jak Ci ktoś mówi nie to należy to
    przyjąć a Ty za każdym razem z tym dyskutujesz.

[...]
    Bo to prawda. Temat wiadomości nie powinien być modyfikowany w żaden sposób.
    Robi się tak dla "śmieciowatych czytników"

[...]

    Co za różnica ? Ty się znasz i też tutaj sobie pieprzysz.

    Pomijam stek wyzwisk - przyzwyczaiłem sie, ze niektorzy juz tak maja, nie
    rozumiejac, ze takie wyzwisko mówi wiele ale o piszacym...
    ---
    Boli, że zrobił to co Ty robisz w stosunku do innych ?

  • 119. Data: 2015-08-12 19:52:45
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-08-04 o 01:44, Liwiusz pisze:

    > Mój drogi, trwanie w głupocie nie jest powodem do dumy.

    :)
    świetne podsumowanie :)

    Łukasz

  • 120. Data: 2015-08-12 22:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

> [...]
    > Nie widziałem twojej prośby, ale jeśli była to na pewno Ci już
    > wielokrotnie odmówiono i nie dotarło dlatego będziesz tak traktowany.

    Ciebie nie prosiłem. Prosiłem Zenka bo chociaz czesto sie nie zgadzamy to
    jednak lubie jego oryginalne posty.
    Na Twoje zrozumienie nie licze.

> [...]
    > Nie znasz po prostu rozsądnych granic. Jak Ci ktoś mówi nie to należy
    > to przyjąć a Ty za każdym razem z tym dyskutujesz.

    Rozumiem, ze jak ci ktos sra na buty to tylko raz prosisz zeby tego nie
    robił a potem dumnie nosisz kupe na butach...

> [...]
    > Bo to prawda. Temat wiadomości nie powinien być modyfikowany w żaden
    > sposób. Robi się tak dla "śmieciowatych czytników"

    Trzeci rodzaj prawdy...
    Po pierwsze jak najbardziej mozna modyfikowac, jezeli zmienia sie temat
    dyskusji.
    Natomiast dodawanie Re to modyfikacja normalna dla kazdego watku - warto
    zobaczyc jak to wyglada na grupie zanim napisze sie taka bzdure jak powyzej
    popełniłes...

    Zmiana tematu w kontekscie watkowania nie ma zadengo znaczenia - czytniki
    watkuja po references.