  • 11. Data: 2015-08-02 04:00:18
    Temat: Re: Crash test starych aut
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik janusz_k J...@o...pl ...

    > Daj spokój i tak jest o niebo lepiej niz poprzednio gdy cytował cały
    > internet, zmień czytnik aby ci dobrze wątkował, mój nie ma problemu i
    > widzi posty kogutka tam gdzie powinny być i brak Re: mu nie
    > przeszkadza.

    Moj tez dobrze watkuje, jeżeli akurat sa dwa.
    A jak pierwszy przeczytałem juz kiedys, to pokazuje mi tylko nowe (bo tak
    chce)
    I wtedy post kogutka wyglada jak nowy watek.
    Czy dodanie Re: to az taki kłopot?

  • 12. Data: 2015-08-02 08:26:32
    Od: cation <c...@n...eu.>

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> Wrote in message:
    > Wiem i mnie to wkurwia tak samo jak innych albo i bardziej. Nie jest moim celem
    utrudnianie zycia innym. Mozesz wierzyc albo nie wierzyc ale w zadnych ustawieniach
    napleta ani programu jaki jest do obslugi gtup nie ma zadnego przycisku,
    przelacznika. Chuje nie zrobili. Moge sie przelaczyc na udawanie komputera. Ale wtedy
    cytuje caly internet. O tym ze na malym ekranie napleta jest malo komfortowo, czytaj
    do chuja niepodobne, przez grzecznosc nie wspomne. Z powazaniem kogutek

    To może użyj normalnej apki co Re dodaje...

  • 13. Data: 2015-08-02 13:34:36
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-08-02 o 04:00, Budzik pisze:
> [...]
    > chce)
    > I wtedy post kogutka wyglada jak nowy watek.

    Ale kogutek czasami pisze nowe posty więc wtedy jest dobrze,
    a w istniejących czytnik wątkuje, więc re zbędne, zo nie zmienia faktu
    że mógłby ręcznie to dodać, ale znając go wiem że ma to głęboko gdzieś.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 14. Data: 2015-08-02 13:49:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Gdzie mam to re dopisywać?

  • 15. Data: 2015-08-02 14:11:57
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 1 Aug 2015 10:00:35 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Jak juz nie mozesz cytowac porządnie to chociaz Re w tytule dodaj, łajzo :)
    > Twój post wyglada jak nowy watek a nie jak odpowiedz na czyjs post...

    Ale tak naprawdę to Twój czytnik ma jakiś problem, a nie kogutkowy.
    Wątki należy składać nie po tytułach i różnych "Re:", a po polu
    "References:" nagłówka które wypełnione jest poprawnie.

    Zmiana tytułu w trakcie wątku nie powinna skutkować pokazywaniem tego jako
    nowy wątek.

  • 16. Data: 2015-08-02 14:21:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Naplet to normalny komputer o trochę mniejszych możliwościach. Dziesięcio calowy
    ekran nie jest taki mały. Normalne komputery mam dwa. Z tabletem mam komfort że mogę
    po necie łazić gdzie mi się podoba a na koniec wcisnąć |" ustawienia fabryczne" i
    spokojne wejść na konto w banku. W komplecie była klawiatura. Jedno ładowanie
    wystarcza mi na trzy dni korzystania. Czego mogę więcej wymagać?

  • 17. Data: 2015-08-02 14:33:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Też mi się ak wydaje ze to nie po mojej stronie jest jakiś błąd. Tablet sztuka nówka
    ma z miesiąc, wyprodukowany w tym roku. Pewno jakieś setki tysiące jeśli nie miliony
    ich zrobili i raptem dwie czy trzy osoby na polskich grupach mają problem.

  • 18. Data: 2015-08-02 15:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

> [...]
    > "References:" nagłówka które wypełnione jest poprawnie.
    >
    > Zmiana tytułu w trakcie wątku nie powinna skutkować pokazywaniem tego

    Tomku please....
    Moj czytnik watkuje dobrze, ale jeżeli sciagam najnowsze posty a pierwszy w
    watku przeczytałem wczesniej to do czego ma dopiąc post kogutka?
    Ten post jest pierwszy i widzac Re wiem ze to odpowiedz na coś
    wczesniejszego.
    Dodatkowo widze tez cytat.
    A u kogutka ani cytatu, ani re - post wyglada jak zupełnie nowy watek.

  • 19. Data: 2015-08-02 15:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > w banku. W komplecie była klawiatura. Jedno ładowanie wystarcza mi na
    > trzy dni korzystania. Czego mogę więcej wymagać?

    Wygody...?
    Możliwości korzystania z programów ktore nie smieca i nie łamią ogólnie
    przyjętych zasad?

  • 20. Data: 2015-08-02 15:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Gdzie mam to re dopisywać?

    W temacie oczywiście jeżeli odpowiadasz na pierwszy post w wątku.