  • 11. Data: 2015-11-28 07:07:29
    Temat: Re: Czego uzywacie do czyszczenia matowych matryc?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-11-27 o 23:37, Adam pisze:

    > A odróżniasz :) od ;) ?

    Ja odróżniam. Ale jakoś nie widzę nigdzie dowcipu. Śmiejesz się z
    własnych słów?

    --
    MN

  • 12. Data: 2015-11-28 07:44:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 27 Nov 2015 23:05:08 +0100, (c)RaSz napisał(a):

    > Hm, ale *na ile* poważnie?

    Serio, całkiem poważnie. Użyj ludwika, ciepłej wody i pędzla. Szczotką
    czasem można zmyć literki. A uśmieszek to dlatego że IMO propozycja mi
    też się wydaje nieco śmieszna w dobie wszystkoizmu sprajowego.
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 13. Data: 2015-11-28 15:12:28
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-11-27 16:11, atm wrote:
    > Srodkow na rynku do bolu, tyle ze czesc z nich pozostawia sliczne
    > smugi... Jestescie w stanie polecic cos dobrego?

    Płyn do mysia szyb (na wszelki wypadek bezalkoholowy) i ręcznik
    papierowy. Żadnych smug, matryca wygląda jak nowa.

  • 14. Data: 2015-11-28 15:13:23
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-11-27 o 17:19, Tero pisze:
    > mokry ręcznik papierowy nasączony ludwikiem później mokry nasączony wodą
    > i następnie suchy, matryca jak z fabryki
    Potwierdzam. Ludwik najlepszy.
    Poza tym, to środków powierzchniowo czynny nie jest aż tak wiele. W
    handlu może 5-6, natomiast preparatów są tysiące, każdy z innymi
    dodatkami, formułami (tfu) itd. Ważne, aby środek do mycia nie miał w
    składzie żadnych "wazelin", które natłuszczają.
    Idealny jest też Fotonal - środek do kupienia w sklepach
    fotograficznych, tylko kto widział teraz gdzieś taki sklep?
    Jacek

  • 15. Data: 2015-11-28 15:20:11
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-11-27 23:05, "Jacek Maciejewski" pisze:
    > "przegryźć" się z
    > brudem (tylko gdzie dostać taki "anty-brudowy", akuratny do danego brudu
    > rodzaju - sprej?). Po jakiejś godzinie - ściereczka. A zaś co do tego mojego
    > pomysły z termo-nieodporną folią: jak Wam się podoba?

    Przed zasiadaniem do komputera myj zawsze ręce. Poza tym nie dopuszczaj
    żadnych brudasów do swojego komputera.

    --
    animka

  • 16. Data: 2015-11-28 21:31:43
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Jacek, 28 lis 2015 w news:n3ccq2$5di$1@node2.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > Wazne, aby srodek do mycia nie mial w
    > skladzie zadnych "wazelin", kt˘re natluszczaja.

    Apropos, wazelina jest świetna do maskowania większej rysy, głębszego
    uszkodzenia powłoki ekranu. Trzeba precyzyjnie nanieść i rysa znika :)

  • 17. Data: 2015-11-28 22:14:00
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Tyle, że jak się czyta posty animki, to trudno nie opluć monitora...

    -----

  • 18. Data: 2015-11-29 00:22:30
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" <4...@g...com> napisał w
    : On 2015-11-27 16:11, atm wrote:
[...]

    Nie, nie, nie! Bo choć są płyny do mycia szyb, które dadzą świetny efekt, to
    pewien odsetek tych preparatów zawiera bardzo aktywne substancje, np.
    wybłyszczacze, wspomagane silnym utleniaczem. Omijać z daleka, chyba że człowiek
    jest chemikiem, i ze składu wywnioskuje, że niczego niebezpiecznego tam nie ma.

    Ktoś jeszcze polecał "zwykłe mydło": i tu też veto. Bo większość mydeł zawiera
    substancje słabo rozpuszczalne w wodzie, np. jakiś krem nawilżający, albo środek
    przeciw-trondzikowy. Smugi gwarantowane! Jeśli ktoś jednak nie lubi z jakichś
    względów króla ludwika, i upiera się przy mydle, to najbezpieczniejsze będzie
    mydło w płynie: na pewno dobrze wpłynie ;)

    --

    "Władzia" chce co i rusz, jakieś wciąż nowe obszary życia gospodarczego, a i
    społecznego: po-prawiać, "racjonalizować", normować, regulować. A w

  • 19. Data: 2015-11-29 11:37:51
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Sun, 29 Nov 2015 00:22:30 +0100, (c)RaSz wrote:

    > Ktoś jeszcze polecał "zwykłe mydło": i tu też veto. Bo większość mydeł zawiera
    > substancje słabo rozpuszczalne w wodzie, np. jakiś krem nawilżający, albo środek
    > przeciw-trondzikowy.

    Przeciw co? :>

    > Smugi gwarantowane! Jeśli ktoś jednak nie lubi z jakichś
    > względów króla ludwika, i upiera się przy mydle, to najbezpieczniejsze będzie
    > mydło w płynie: na pewno dobrze wpłynie ;)

    Sugerujesz, że fakt rozpuszczenia mydła determinuje brak nawilżaczy i
    innych dodatków? :-)
    Imho bardziej "czyste" mydło to mydło tzw. szare.

    --
    howgh
    szemrany

  • 20. Data: 2015-11-29 13:05:22
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Tyle, że jak się czyta posty animki, to trudno nie opluć monitora...

    I tyle z zachowania higieny ;P
    P.