  • 31. Data: 2018-07-26 11:11:59
    Temat: Re: Czułośc odbiorników telefonów komórkowych
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-26 o 10:12, J.F. pisze:

    > Baterie do Nokii chyba nie sa problemem.

    Ale to już nie te, z którymi można było używać aparat przez dwa tygodnie.
    No i trochę duża ta Nokia jest.

    Nie mogę znaleźć Siemensa ME45, to szczelne maleństwo gdzieś mi się
    zapodziało podczas niedawnej przeprowadzki. Do telefonowania, do jazdy
    na rowerze w każdą pogodę idealny. No i jak każdy ze starym
    wyświetlaczem, czytelny w każdych warunkach. Tej możliwości czytania mi
    brakuje w nowych konstrukcjach.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 32. Data: 2018-07-26 12:57:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Ale to już nie te, z którymi można było używać aparat przez dwa
    >tygodnie.

    Pojemnosc raczej podobna. Zywotnosc to co innego.

    >No i trochę duża ta Nokia jest.
    >Nie mogę znaleźć Siemensa ME45, to szczelne maleństwo gdzieś mi się
    >zapodziało podczas niedawnej przeprowadzki. Do telefonowania, do
    >jazdy na rowerze w każdą pogodę idealny.

    Ale baterie degradowal szybko.
    A kupic coraz trudniej ... choc ze zdziwieniem trafilem ostatnio.
    Toz to ponad 10 lat po zakonczeniu produkcji ... czyzby Chinczycy
    nadal chwalili i uzywali ?

    >No i jak każdy ze starym wyświetlaczem, czytelny w każdych warunkach.
    >Tej możliwości czytania mi brakuje w nowych konstrukcjach.

    No niestety - swiat postawil na kolor.
    A kolorowe wyswietlacze transflective sa, ale kolory maja blade ...

    Yotaphone - kolorowy LCD i e-ink do wyboru.

    J.

  • 33. Data: 2018-07-26 14:37:03
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > Teraz korzystam z Samsunga S3, czasem rozmówca ma trudności z
    > usłyszeniem mnie, ale nie jest to stan ciągły. Niemniej bywa.
    więc ustaw go na g2 i na 99% problem zniknie

    ToMasz

  • 34. Data: 2018-07-27 01:37:38
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    ToMasz w news:5b59c06f$0$591$65785112@news.neostrada.pl
    > więc ustaw go na g2 i na 99% problem zniknie
    > ToMasz

    moze w ogole hurtowo ludzkosc niech przestawi sie na g, to problemy tego
    typu znikna...