  • 11. Data: 2010-07-16 10:57:17
    Temat: Re: Czy fotoradar zawsze błyska, jak 'ł=?ISO-8859-2?Q?=3D=3FISO-8859-2=3FQ=3Fapie=3D27=5Fprzekraczaj=3DB1cego=5F?==?ISO-8859-2?Q?pr=3DEAdko=3DB6=3DE6=3D2E=3F=3D?=
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    spammtrapp napisać:

    > Jezeli jestes w stanie ja zauwazyc to nie patrz.

    Aha...

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl

  • 12. Data: 2010-07-16 10:58:41
    Temat: Re: Czy fotoradar zawsze błyska, jak 'łapie' przekraczającego prędkość.
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-07-16 09:55, spammtrapp pisze:

    > Jestes muchą?

    Mucha to może w środku latała, bo jakiś ruch zauważyłem :-P

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 13. Data: 2010-07-16 11:05:34
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Może nie błyskać. Ja podczas mijania fotoradaru widziałem w obiektywie
    > "cyknięcie" migawki, a błysku nie było.

    ludzie, ten gosc to super man, super dynoman albo Jezus Chrystus!

  • 14. Data: 2010-07-16 11:12:18
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Ja podczas mijania fotoradaru widziałem w obiektywie
    > "cyknięcie" migawki, a błysku nie było.

    Mocny jesteś ;-))). Wiesz na ile ta migawka się otwiera żeby
    wyszło czytelne zdjęcie jadącego auta?

  • 15. Data: 2010-07-16 11:16:27
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Robert_J napisał:

    > Mocny jesteś ;-))). Wiesz na ile ta migawka się otwiera żeby wyszło
    > czytelne zdjęcie jadącego auta?
    Panieeeeeee tooooooooo byyyyyyyyyyylllllllllaaaa chwilaaaaaaaaaaaa - powiedzial zolw
    :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 16. Data: 2010-07-16 11:17:12
    Temat: Re: Czy fotoradar zawsze b
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Jaki cud? Wyraźnie widać ruch lustra i ewentualnie
    > domykaną przysłonę nawet przy krótkich czasach.

    W lustrzance tak, ale nie uwierzę że w fotoradarze :-). Nie
    sądzę żeby tam było w ogóle lustro...

  • 17. Data: 2010-07-16 11:20:07
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Grejon pisze:
    > Może nie błyskać. Ja podczas mijania fotoradaru widziałem w obiektywie
    > "cyknięcie" migawki, a błysku nie było.

    Mnie się także wydawało, że widziałem, ale to raczej było odbicie
    któregoś z samochodów jadących obok. Takie mam odczucie.

    --
    krzysiek82

  • 18. Data: 2010-07-16 11:35:15
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-07-16 10:56, PS pisze:
    > Jaki cud? Wyraźnie widać ruch lustra i ewentualnie domykaną przysłonę
    > nawet przy krótkich czasach.

    Oczywiscie:)
    I jeszcze krasnale z pedzelkami uwijaja sie rysujac to co zobaczyły.

  • 19. Data: 2010-07-16 11:59:30
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-07-16 11:17, Robert_J pisze:

    > W lustrzance tak, ale nie uwierzę że w fotoradarze :-). Nie sądzę żeby
    > tam było w ogóle lustro...

    Jest lustro, zurad stosuje aparat Nikon D200 (w sumie szybko sie musi
    zuzywac :))

  • 20. Data: 2010-07-16 12:15:46
    Temat: Re: Czy fotoradar zawsze błyska, jak 'ł=?ISO-8859-2?Q?apie=27_przekraczaj=B1cego_pr=EAdko=B6=E6=2E?=
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Przemysław Czaja napisać:

    > Może i da się zauważyć [...] włożył bym pomiędzy bajki [...]

    Niektórzy nie są w stanie stwierdzić czy radar
    jest pełny czy nie, więc... Ja osobiście nie wiem
    czy da się to zauważyć czy nie, bo nie miałem takiej
    sposobności. Fakt jest taki, że migawkę w lustrzance
    widać, nawet jeśli wizjer jest zupełnie zaciemniony.
    Przepraszam, ja widzę.

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl