  • 41. Data: 2017-09-17 16:04:45
    Temat: Re: Gdzie w windowsie ustawić wyłączenie monitora pomimo odtwarzania video?
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "z" napisał:

    > Cały czas praktycznie mam na pulpicie tv czy z tunera, grabbera czy www.
    > I właśnie blokuje mi to automatyczne wyłączenie monitora.
    > Gdzie to przestawić w win7?

    Ponownie: zmienić sposób podejścia. Nie gadać z monitorem, tylko z
    komputerem. No chyba, że z jakichś tajemniczych powodów komputer ma nadal
    odtwarzać ów film czy cokolwiek przy wyłączonym monitorze. Jeśli nie, to
    pstools z Sysinternals i psshutdown -d. Komputer pójdzie pa luli a monitor
    podąży w jego ślady.

    JoteR

  • 42. Data: 2017-09-17 17:16:42
    Temat: Re: Czy istnieje takie urządzenie?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 16.09.2017 o 14:55, z pisze:
    > Czy istnieje takie urządzenie które po wyjściu domowników z
    > pomieszczenia po określonym czasie wyłączy np. monitory, drukarki,
    > nagłośnienie, telewizor?
    > Znalazłem tylko coś co włączy gniazdko 220V po wejściu do pomieszczenia.

    tak. Albo można to w prosty sposób zrobić. ja bym poponował użyć:

    https://tinyurl.com/y7sk4nch

    malutkiego załącznika mikrofalowego. można go zabudować blisko miejsca w
    którym zazwyczaj przebywasz. nie musi cię widzieć. ja mam taki w
    ubikacji, nad sufitem podwieszanym(poniżej stropu) Tak więc urządzenia
    nie wiać. natomiast jest czułe. bardzo. wykrywa z 2 metrów ruch dłoni
    stopy, przekręcenie głowy. jeśli to to zamontujesz metr od siebie, sądzę
    że wykryje nawet minimalny ruch. Samo to to urządzenie bez przeróbek
    podtrzyma na minutę. moim zdaniem to za mało, ale sądzę że zmiana
    rezystorka i kondensatorka, może ten czas wydłużyć do dziesiątek minut.
    gdyby ten czas miał być precyzyjny, a jeszcze ignorować ruch w nocy,
    zastosowałbym arduino. taki "komputerek" za 2 usd. do arduino można
    podłączyć też np czujnik odległości. Jeśli możesz go ustawić tam gdzie
    zazwyczaj siedzisz, lub lezysz, to bez Ciebie odległość drastycznie
    wzrośnie, więc układ dostając taką infomracje moze coś włączyć lub wyłączyć.
    ogólnie temat ciekawy, ale nie wiem czy ewentualne oszczędności
    kiedykolwiek zwrócą Ci się w postaci niższych opłat za prąd. tym
    bardziej że te czujnii też zużywają energię.

    ToMasz

  • 43. Data: 2017-09-17 19:47:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Animka pisze tak:

    > Już napisalam.

    Gówno widzisz, skąd piszę i idź się leczyć debilu.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 44. Data: 2017-09-17 20:10:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    RadoslawF pisze tak:

    > Zastanówcie się czy dla kogoś poza wami taka opcja będzie pożyteczna.

    Zastanawiam się czy jest ktoś komu 4 godz grania na pusto nie
    przeszkadza. W sumie jakiś zachodni matoł z USA mógłby zadzwonić do
    serwisu, że tv się wziął zepsuł bo się wyłącza sam co godzinę. Czytać
    nie musi potrafić. I czy to taki wielki problem dla programistów dodać
    1 godz 2 godz?

    To coś jak pokrętło głosnosci w laptopie, jakrawości ekranu w tv i
    wyłącznika zapisu w pendrajwie. Azjatytcy inżynierowie są na to zbyt
    tępi ;) Muszą być profile, zagłebione w menu, zależne od bieżącego
    źródła sygnału. Wszystko musi być trędi bo jeszcze wyglądać będzie na
    staroświeckie i obciachowe.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 45. Data: 2017-09-17 20:43:16
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-09-17 o 20:10, PiteR pisze:
    W sumie jakiś zachodni matoł z USA mógłby zadzwonić do
    > serwisu, że tv się wziął zepsuł bo się wyłącza sam co godzinę.

    Chyba miałem tą opcję domyślnie wyłączoną. Więc...

  • 46. Data: 2017-09-17 23:19:17
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-17 o 19:47, PiteR pisze:

    > Gówno widzisz, skąd piszę i idź się leczyć debilu.

    Sam jesteś debil. Zagranica to ciebie Dom wariatów, gdzie pewnie
    przebywasz.
    Piszesz z Polski i nawet wiadomo z jakiego czytnika.
    http://ifotos.pl/zobacz/Skad-pisz_qrppxsa.jpg

    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Czy istnieje takie =?iso-8859-2?Q?urz=B1dzenie=3F?=
    Date: Sun, 17 Sep 2017 18:47:28 +0100

    --
    animka

  • 47. Data: 2017-09-18 10:16:30
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Można by zajrzeć do menu serwisowego, ale nie pamiętam opcji zmiany ustawienia tego
    czasu.
    Przy czym mnie by zależało bardziej na czujce ruchu przed ekranem dla wyłączenia
    obrazu (tak jak realizują to niektóre monitory komputerowe), niż czekaniu na użycie
    pilota.

    -----

  • 48. Data: 2017-10-09 10:58:34
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 17.09.2017 o 14:05, z pisze:

    > Ta opcja jest powszechnie stosowana tylko czasy teraz jakieś wzięte z
    > kosmosu. 2, 4 godziny minimum

    Czas krótszy niż długość filmu + reklamy nie ma sensu.

    p. m.

  • 49. Data: 2017-10-09 11:38:19

    W dniu 2017-10-09 o 10:58, m pisze:
    > Czas krótszy niż długość filmu + reklamy nie ma sensu.

    A jeśli ktoś ogląda nie filmy tylko 20 minutowe przerwy miedzy reklamami ;-)

    Żadnej przeszkody technicznej tu nie ma tylko widzimisię programisty.