  • 31. Data: 2017-09-17 12:56:46
    Temat: Re: Czy istnieje takie urządzenie?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Gdzie to włączasz (w menu)?

    -----

  • 32. Data: 2017-09-17 13:05:44
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2017-09-16 o 14:55, z pisze:
    > Czy istnieje takie urządzenie które po wyjściu domowników z
    > pomieszczenia po określonym czasie wyłączy np. monitory, drukarki,
    > nagłośnienie, telewizor?
    > Znalazłem tylko coś co włączy gniazdko 220V po wejściu do pomieszczenia.

    jest odpowiednia aparutura modułowa, trzeba by tylko mieć osobną linię
    na sprzęt który musi chodzić nawet gdy nikogo nie ma

    --
    @foe_pl

  • 33. Data: 2017-09-17 13:05:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ąćęłńóśźż pisze tak:

    > Gdzie to włączasz (w menu)?

    Pokicało mi się. Nie da się zmniejszyć tych 4 godzin :/
    Chyba, że zhakować telewizor ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 34. Data: 2017-09-17 13:19:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-09-17 o 13:05, PiteR pisze:
    > Pokicało mi się. Nie da się zmniejszyć tych 4 godzin :/
    > Chyba, że zhakować telewizor ;)

    Może jakiś apel do Samsunga o zmiany w nowym sofcie? :-)

  • 35. Data: 2017-09-17 13:59:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-17 o 13:19, z pisze:

    > Może jakiś apel do Samsunga o zmiany w nowym sofcie? :-)

    Zastanówcie się czy dla kogoś poza wami taka opcja będzie pożyteczna.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2017-09-17 14:05:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-09-17 o 13:59, RadoslawF pisze:
    > Zastanówcie się czy dla kogoś poza wami taka opcja będzie pożyteczna.

    Ta opcja jest powszechnie stosowana tylko czasy teraz jakieś wzięte z
    kosmosu. 2, 4 godziny minimum

    Programiści poprzedniego mojego dekodera uważali że 30 minut w górę z
    dokładnością do minuty może się przydać. :-)

    Postęp w mordę :-)

  • 37. Data: 2017-09-17 14:11:55
    Temat: Gdzie w windowsie ustawić wyłączenie monitora pomimo odtwarzania video?
    Od: z <...@...pl>

    Pytałem na stosownej grupie ale tam posucha :-)

    Wszyscy pytają jak sprawić aby im się monitor nie wyłączał a ja
    potrzebuję odwrotnie. W "opcjach zasilania" mam ustawione prawidłowo.
    Cały czas praktycznie mam na pulpicie tv czy z tunera, grabbera czy www.
    I właśnie blokuje mi to automatyczne wyłączenie monitora.
    Gdzie to przestawić w win7?

  • 38. Data: 2017-09-17 14:52:51
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-09-17 o 14:11, z pisze:
    > W "opcjach zasilania" mam ustawione prawidłowo. Cały czas praktycznie
    > mam na pulpicie tv czy z tunera, grabbera czy www. I właśnie blokuje
    > mi to automatyczne wyłączenie monitora. Gdzie to przestawić w win7?

    Nie w systemie (skoro masz tam "prawidłowo), lecz *gdzieś* w
    ustawieniach softu odtwarzacza. Ale "gdzie" - tojuż kwestia tgo, co to
    za odtwarzacz.

  • 39. Data: 2017-09-17 15:06:36
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-17 o 08:44, PiteR pisze:

    > Chyba jest dobrze widoczna hehe.
    >
    > Co to za informacja?

    Już napisalam.

    --
    animka

  • 40. Data: 2017-09-17 15:25:08

    W dniu 2017-09-17 o 14:52, JaNus pisze:

    > Nie w systemie (skoro masz tam "prawidłowo), lecz *gdzieś* w
    > ustawieniach softu odtwarzacza. Ale "gdzie" - tojuż kwestia tgo, co to
    > za odtwarzacz.

    Hmmmm
    Myślałem że to systemowe bo to samo robi www.horizon.go, vlc, vhs to dvd
    (do obsługi grabbera video) czy www.youtube

    PS. Wstrzymanie systemu tak samo. w BIOSie?