  • 11. Data: 2020-03-29 12:52:22
    Temat: Re: Czy kolejki do mechaników zniknęły? Ceny spadły? Naprawiłbym to i owo w samochodzie...
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Takie są efekty "dawania" za
    darmo.

    Nieee
    Normalnie się zaczyna robić Powoli ale normalnie.

  • 12. Data: 2020-03-29 13:00:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Dokładnie tak to wygląda.
    > Mechaników, którzy potrafią
    >cokolwiek naprawić
    >prawie już nie ma.

    Masz rację
    Kilka miesiecy temu problem z Twingo miałem
    4 okoliczne warsztaty nie miały "sprzętu" żeby świece wykręcić.
    Więc zainwestowałem w sprzęt i sam wymieniłem..
    Coś koło 30 zł mnie ten klucz do świec kosztował

  • 13. Data: 2020-03-29 14:39:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Potrafię. Technikum samochodowe nie jest remedium na wszystko. Dobry
    > inżynier nie ma problemu ze zrozumieniem, jak działa świat.
    >
    > Ale nie chce mi się. Nie mam narzędzi, maszyn.
    > I właśnie w sklepach internetowych widzę komplet amortyzatorów 40%
    > taniej niż wycenił mi mechanik, który podał mi ceny detaliczne.
    > Do tego doliczył wysoką stawkę godzinową - na którą się godzę.

    Ale przeciez skoro umówiliście sie na stawke za robote to mozesz
    przyjechac z własnym towarem.
    Jedyna róznica to inaczej działająca ewentualna gwarancja na taka robote
    (trudniej ja wyegzekwowac w razie "w")

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 14. Data: 2020-03-30 21:36:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo Kris pisze tak:

> [...]
    > Więc zainwestowałem w sprzęt i sam wymieniłem..
    > Coś koło 30 zł mnie ten klucz do świec kosztował

    Nie chciało im się, bali się że urwą, kłamali.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 15. Data: 2020-03-30 21:40:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.pieszy.na.przejsciu z pisze tak:

    > Tak przyznaję się.
    > Jestem po technikum mechanicznym i mam uprawnienia do lutowania do
    > 12V :-)

    To uważaj! Tylko na zgaszonym silniku ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 16. Data: 2020-03-30 21:43:52
    Od: z <...@...pl>

    Stary numer. Trzeba kozaka który się podejmie albo ma kosztowny sprzęt w
    zanadrzu ;-)

  • 17. Data: 2020-03-30 21:45:55
    Od: z <...@...pl>

    Święte słowa.
    uwaliłem bezpiecznik bo mi się spieszyło ;-)

  • 18. Data: 2020-03-30 21:55:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Nie chciało im się, bali się że urwą, kłamali

    Zwykle świece, nie żarowe.
    A w Twingo takim standardowym kluczem od świec, świec nie wykręcisz. Musi być długi,
    chudy i najlepiej z magnetyczną końcówką;)

  • 19. Data: 2020-04-01 22:08:10
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 29.03.2020 12:32, Marcin N wrote:
    > Ale nie chce mi się. Nie mam narzędzi, maszyn.
    >
    > [ciach]
    >
    > Czekam więc, aż mechanicy trochę spuszczą z tonu.

    Sorry, ale brzmisz dokładnie jak typowy wyborca PISuaru. Dej dej dej

    > Grzecznie czekam i nie oczekuję pyskówek na grupie.

    I dlatego zaczynasz wątek w taki sposób? pls :-D - "Czy jest już
    normalniej, czy dalej trzeba się umawiać miesiąc naprzód a mechanik robi
    łaskę, że zedrze ze mnie za robociznę oraz 40% marży na częściach?"

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 20. Data: 2020-04-01 22:13:33
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 30.03.2020 21:55, Kris wrote:
    > i najlepiej z magnetyczną końcówką;)

    Albo zwykły z gumą w środku. Mam wrażenie, że rozpisujesz się na tej
    grupie jak miejscowy, a świece to Ty pierwszy raz na oczy widziałeś jak
    się wymienia.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz