  • 21. Data: 2020-04-01 22:14:55
    Temat: Re: Czy kolejki do mechaników zniknęły? Ceny spadły? Naprawiłbym to i owo w samochodzie...
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 29.03.2020 10:28, Uzytkownik wrote:
    > Mógłbym jeszcze opowiedzieć kilka podobnych przypadków z jakimi miałem
    > do czynienia.

    Można odnieść wrażenie, że masz jakiś fetysz jeżdżenia po mechanikach po
    to aby za chwile im pokazać że sam zrobiłeś lepiej, taniej, wyżej...

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 22. Data: 2020-04-01 22:28:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Albo zwykły z gumą w środku.

    Doczytaj trochę bo się zbłaznisz ja niedawno z cewką i przewodami do Twingo.

  • 23. Data: 2020-04-03 16:11:54
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Można odnieść wrażenie, że masz jakiś fetysz jeżdżenia po mechanikach
    > po to aby za chwile im pokazać że sam zrobiłeś lepiej, taniej, wyżej...

    I tu masz pełną rację: "tylko i wyłącznie odnosisz wrażenie", które nie
    ma nic wspólnego z rzeczywistością.

    Ja natomiast czytając wszystkie Twoje wypowiedzi w tym wątku odnoszę
    wrażenie, że właśnie jesteś takim typowym przykładem niedouczonego
    mechanika samochodowego.

    Jeżeli zaś chodzi o mnie to ja nie oczekuję "tanio". Oczekuję natomiast
    "rzetelności" i "fachowości" mechaników, którzy powiedzą mi wprost
    "robię", "nie robię" i nigdy się nie licytuję o koszty. Uważam, że każdy
    fachowiec powinien zarobić tyle, żeby mu się opłaciło robić. Nigdy też
    nie miałem jakichkolwiek obiekcji, że mechanik zarabia na materiałach.
    Ile mi powiedzą za robotę i materiały, tyle płacę bez targowania i
    zawsze mam świadomość, że coś jeszcze mechanik może w trakcie roboty
    zauważyć i należy mu za to dodatkowo zapłacić.

    Z resztą gdybyś czytał moje wypowiedzi to wiedziałbyś o tym, że mam
    takie podejście w tym temacie.

    Natomiast wkurwiają mnie ci co się umawiają i lecą w chuja, albo nie
    umieją się przyznać wprost, że czegoś nie potrafią lub po prostu nie
    mają do tego narzędzi, a jeszcze bardziej ci co mnie okłamują i
    opowiadają, że coś wymienili, a tego nie zrobili.

  • 24. Data: 2020-04-09 22:14:00
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 03.04.2020 16:11, Uzytkownik wrote:
    > I tu masz pełną rację: "tylko i wyłącznie odnosisz wrażenie", które nie
    > ma nic wspólnego z rzeczywistością.
    >
    > Ja natomiast czytając wszystkie Twoje wypowiedzi w tym wątku odnoszę
    > wrażenie

    Jak piszesz o piecach gazowych i hydraulice, to się Ciebie przyjemnie
    czyta. Tak samo jak Profesora kiedy opowiada o mechanice.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 25. Data: 2020-04-09 22:18:05
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 01.04.2020 22:28, Kris wrote:
    > Doczytaj trochę bo się zbłaznisz ja niedawno z cewką i przewodami do Twingo.

    Znajdź chociaż jeden wątek w internecie, gdzie żale lub chwalę się na
    jakąkolwiek naprawę w aucie. Dla Ciebie jak na kluczu nie ma napisane
    "do świeć w Twingo" - to się nie da.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 26. Data: 2020-04-10 08:07:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie wiem jak w Twingo, ale w Dużym Fiacie wykręcenie świecy bywało zadaniem na miarę
    socjalizmu.

  • 27. Data: 2020-04-10 08:45:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    >W dniu piątek, 10 kwietnia 2020 08:08:18 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Nie wiem jak w Twingo, ale w Dużym Fiacie wykręcenie świecy bywało zadaniem >na
    miarę socjalizmu.

    Trzy duże fiaty miałem ale nie kojarzę kłopotów z wykręceniem świec
    w twingo zresztą tez jedyny kłopot to konieczność posiadania długiego cienkiego
    klucza.