  • 1. Data: 2009-01-16 13:02:21
    Temat: Czy ktoś używa IE8 - chodzi mi o pytanie o Web slices
    Od: "E-Znawca" <e...@G...Ce.O.eM>

    Interesuje mnie czy warto/trzeba w kodzie wstawiać
    jakiegoś otagowanego DIVa aby łatwiej można było
    oznaczyć/używać "IE8:Web slices":

    "Fragment taki oznaczany jest w kodzie HTML specjalnymi klasami
    i po najechaniu myszką podświetlany, zaś w lewym górnym rogu
    pojawia się zielona ikonka oznaczająca Web slice."

    http://www.proline.pl/index.php?n=nowosci-internet-e
    xplorer-ie8-beta&grupa=news

    Jakimi classami? Czy to MS określił???

  • 2. Data: 2009-01-16 13:56:26
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 14:02:21 +0100, E-Znawca napisał(a):

    > Interesuje mnie czy warto/trzeba w kodzie wstawiaae jakiego? otagowanego
    > DIVa aby ?atwiej mo?na by?o oznaczyae/u?ywaae "IE8:Web slices":

    A myślałeś może kiedyś o tym aby nauczyć się obsługi własnego czytnika?

    > Jakimi classami? Czy to MS okre?li????

    No ja pierniczę... to jest takie trendy! Piszemy przez "c" na początku i
    koniecznie co najmniej dwa "s"...

    ethanak
    PS. czy zdanie "colego sspadaj" też jest trendy?
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - nie czekam na Ivo!

  • 3. Data: 2009-01-16 21:48:13
    Temat: Re: Czy kto? u?ywa IE8 - chodzi mi o pytanie o Web slices
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "ethanak" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > koniecznie co najmniej dwa "s"...
    >
    > ethanak
    > PS. czy zdanie "colego sspadaj" też jest trendy?

    Ja tam nie wiem, colego, ale mi się podoba :)

    lamer

  • 4. Data: 2009-01-16 21:50:50
    Temat: Re: Czy ktos uzywa IE8 - chodzi mi o pytanie o Web slices
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 16-01-2009 o 22:48:13 lamer <l...@p...pl> napisał(a):

    > Ja tam nie wiem, colego, ale mi się podoba :)
    ^^^
    Ssie!

    --
    MSPANC-ujący Maciej Łebkowski