  • 1. Data: 2009-01-15 08:21:00
    Temat: co mi zawiesza przegladarke IE??
    Od: m...@g...com

    witam
    jest to strona szkolna, ktora prowadze z uczniami.
    http://lo.bartoszyce.info
    Niestety, w konfiguracji szkolnej, (windows XP sp2 oraz IE6)
    przegladarka bardzo czesto sie zawiesza. Ale np. na Firefoxie jest OK.
    Na kompie domowym (winXP sp2) wszystkie przegladarki IE5.5, IE6, IE7,
    IE8, oraz "te wlasciwe" nie maja problemu z wyswietleniem (pomijajac
    odpowiednie interpretowanie CSS).

    Czy ktos z szanownych kolegow moglby zasugerowac, ktory z elementow
    kodu ma wplyw na te "zwiechy" ??

    pozdrawiam
    Mirek