  • 1. Data: 2009-01-15 17:50:00
    Temat: jak pogonić googla?
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    jak przyśpieszyć indeksowanie strony w google? wyczytałem,
    że nic się nie da zrobić, bo google sam wyszukuje strony po
    linkach... a może się jednak da?

  • 2. Data: 2009-01-15 18:10:19
    Temat: Re: jak pogonić googla?
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> pisze:

    > jak przyśpieszyć indeksowanie strony w google? wyczytałem, że nic się
    > nie da zrobić, bo google sam wyszukuje strony po linkach... a może się
    > jednak da?

    sitemap zgłosiłeś?

    http://www.sitemaps.org/
    http://www.google.com/webmasters/tools/

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    By się położyć, musisz przedtem choć na moment usiąść.

  • 3. Data: 2009-01-16 08:28:29
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 15 Jan 2009 18:50:00 +0100, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > jak przyśpieszyć indeksowanie strony w google? wyczytałem,
    > że nic się nie da zrobić, bo google sam wyszukuje strony po
    > linkach... a może się jednak da?

    wrzuć ją tu:
    http://autopinger.com/

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2009-01-25 21:08:49
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 15 Jan 2009 18:50:00 +0100, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > jak przyśpieszyć indeksowanie strony w google? wyczytałem,
    > że nic się nie da zrobić, bo google sam wyszukuje strony po
    > linkach... a może się jednak da?

    mnie googiel odwiedza ok. 150 razy dziennie

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Koleje Mazowieckie galeria Bombardier http://foto,3mam.net