  • 21. Data: 2018-12-06 23:01:54
    Temat: Re: Czy można parkować na prywatnych miejscach parkingowych?
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-12-06 o 20:57, t-1 pisze:

    > No to może powinni załatwić kopertę?
    > https://warszawa19115.pl/-/bezplatne-zastrzezone-mie
    jsca-postojowe-koperty-

    Link jaki przesłałeś nie działa.

    Pytanie: kto może parkować na nieoznakowanej kopercie? A oznakowania nie
    będzie gdyż właściciel parkingu na to nie pozwala.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 22. Data: 2018-12-06 23:47:54
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 06.12.2018 o 22:38, Tomasz Pyra pisze:
    > Art 193 KK
    czepiasz sie szczegółów. Mówimy tu o pozostawieniu czyjegoś samochodu na
    (dajmy na to) mojej działce. Nie wolno, ale nie jest to ścigane z
    urzędu. jest to szkoda. Jaka? to już w gestii prawników i sądu
    ToMasz

  • 23. Data: 2018-12-07 00:00:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-06, ToMasz <t...@p...fm.com.pl> wrote:

    > nie masz prawa wejść komuś do domu bez zaproszenia, również na jego
    > teren. niestety my Polacy jesteśmy narodem wychowanym w

    WkF, to musi być teren wyraźnie oznaczony jako prywatny i najlepiej z
    zakazem wejscia i jeszcze ogrodzony, inaczej przed każdym wyjściem z
    domu należałoby studiowac księgi wieczyste.

    --
    Marcin

  • 24. Data: 2018-12-07 00:04:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-06, Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > Jest tabliczka ze za nieuprawnione parkowanie laweta zawozi tu i tam i
    > kosztuje to tyle i tyle wiec parkujesz na wlasne ryzyko.
    >
    > Nie wiem jak prawo wyglada w tym zakresie w Polsce... ktoś nas pewnie
    > oświeci :-)

    Wygląda MZ tak, że po pierwsze musi być wyraźna informacja, że nie
    wolno, a tej informacji tutaj brak - złożoną blokadę mozna sobie różnie
    interpretować.

    A jak informacja jest to też lepiej unikać dramatycznych posunięć i
    dysponowania cudzym mieniem. Nie wiem czy SM/policja coś w tej sytuacji
    zrobi, ale zawsze można dochodzić swojego na drodze cywilnej w tym
    ewentualnych strat wynikłych z tego, że nie mozna było z miejsca
    skorzystać. Oczywiście sens praktyczny na ogół żaden.

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2018-12-07 02:51:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-12-06 o 22:48, Marek S pisze:

    > Jej, to nie ma związku z tematem. A skoro poruszasz, to przed maską mam
    > ścianę Lidla więc głębiej nie wjadę. Zapora jest na wysokości tylnej osi
    > mojego auta. Gdyby ją cofnąć tak abym mógł ją podnieść po zaparkowaniu,
    > to powinna być zamontowana nie na miejscu parkingowym lecz na ulicy.
    > Mniej więcej światła stopu w aucie to właśnie linia ulicy.

    A to już nie nasza wina że masz za długie auto.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2018-12-07 02:54:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Wygląda MZ tak, że po pierwsze musi być wyraźna informacja, że nie
    > wolno, a tej informacji tutaj brak - złożoną blokadę mozna sobie różnie
    > interpretować.

    Adwokat złodziei?
    "Mój klient widząc drzwi nie zakładał że niosą informację aby nie wchodzić.
    Zwłaszcza że nie były zamknięte na klucz i nie było żadnej tabliczki."

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2018-12-07 05:47:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    jsca-postojowe-koperty-

    > Link jaki przesłałeś nie działa.

    Działa, tylko Twój czytnik obciął ostatni znak minusa, dopisz i zadziała.

    > Pytanie: kto może parkować na nieoznakowanej kopercie? A oznakowania nie
    > będzie gdyż właściciel parkingu na to nie pozwala.

    Zawsze możesz zerwać umowę z takim właścicielem z którym
    Ci współpraca słabo idzie...

  • 28. Data: 2018-12-07 06:41:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-07, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Adwokat złodziei?
    > "Mój klient widząc drzwi nie zakładał że niosą informację aby nie wchodzić.
    > Zwłaszcza że nie były zamknięte na klucz i nie było żadnej tabliczki."

    A gdzie te drzwi?

    --
    Marcin

  • 29. Data: 2018-12-07 07:45:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > A gdzie te drzwi?

    Tam gdzie wlazł złodziej broniony przez adwokata tekstem takim jak twój.
    Że nie było informacji żeby nie wchodzić.
    A to że były drzwi to i tak "papuga" sobie będzie różnie interpretował
    ale nie jako zakaz wejścia przez nie uprawnionych. Prawda?

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2018-12-07 08:08:43
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > WkF, to musi być teren wyraźnie oznaczony jako prywatny i najlepiej z
    > zakazem wejscia i jeszcze ogrodzony, inaczej przed każdym wyjściem z
    > domu należałoby studiowac księgi wieczyste.

    TAK!!!! A w zasadzie to tam gdzie jedziesz, musisz zawczasu zadbać o to
    gdzie staniesz. są parkingi - korzystaj. są drogi _PUBLICZNE_ stań tam
    gdzie niema zakazu parkowania. są drogi prywatne - nie stawaj, lub
    upewnij się że masz na to pozwolenie. słowo PRYWATNE jest kluczem.

    stary zamek, pokazy pirotechniczne. gości 10 tyś, brakło parkingu na 12
    godzin przed rozpoczęciem. wiec zaczęli stawać na polach. dla rolnika
    to były uprawy, dla mieszczuchów trawa. Nie wiem jaki wyrok wydał sąd,
    ale to było przed czasami wszechobecnych kamer.

    ToMasz