  • 11. Data: 2009-05-21 08:29:44
    Temat: Re: Czy sa myszki bezprzewodowe na pcimcie ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Są takie???

    No wlasnie sie pytam.
    Bo w sumie jaki proble cos takiego zrobic.

    Fantom

  • 12. Data: 2009-05-21 09:15:30
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Fantom pisze:

    > No wlasnie sie pytam.
    > Bo w sumie jaki proble cos takiego zrobic.

    No wiesz, pracujący bittorrent by doprowadził mysz do paraliżu :)

  • 13. Data: 2009-05-21 11:47:25
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> wrote in message
    > Witam
    > Czy istnieja myszki do laptopow bezprzewodowe gdzie odbiornik jest w
    > slocie PCMCIA ? Czy wszytsko tylko USB ?
    >
    > Fantom
    > ps. Chcialbym raz wlozyc karte i nie wyciagac/wkladac za kazdym razem tak
    > jak USB

    Zaczekaj do czerwca:

    http://www.tomshardware.co.uk/microsoft-mouse-wirele
    ss-usb-dongle,news-31151.html

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 14. Data: 2009-05-21 11:48:10
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message

    > "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> wrote in message

    > Zaczekaj do czerwca:
    >

    > http://www.tomshardware.co.uk/microsoft-mouse-wirele
    ss-usb-dongle,news-31151.html

    Ewentualnie

    http://www.logitech.com/index.cfm/mice_pointers/mice
    /devices/3271&cl=US,EN

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 15. Data: 2009-05-21 11:53:23
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > No wlasnie sie pytam.
    > Bo w sumie jaki proble cos takiego zrobic.

    Wifi w telefonie wykonczy baterie w dwie-trzy godziny.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 16. Data: 2009-05-21 12:37:32
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 20 May 2009 21:49:25 +0200, "Fantom"
    <s...@p...onet.pl-skasujto> wrote:

    >Niestety nie mam :(
    >Ale moze poleci ktos karte BT ktora nie wystaje nic z laptopa i nie
    >potzrebuje antenki
    >No i wtedy do tego jakas myszka moze byc

    Np. BT Trust-a:
    http://www.trust.com/products/group.aspx?grp=USB-ADA
    PTERS
    Praktycznie nie wystają ze slotu USB. Ja myszkę mam akurat też
    Trust-a: http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=153
    52 ale
    kumpel używa o takiej MS:
    http://www.microsoft.com/poland/hardware/mouseandkey
    board/productdetails.aspx?pid=099
    Jako ciekawostka to jak mnei najdzie to tej myszki używam też z
    pocketem ;-)

    Zdrówko

  • 17. Data: 2009-05-21 16:54:41
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    > Np. BT Trust-a:
    > http://www.trust.com/products/group.aspx?grp=USB-ADA
    PTERS

    Te mini-USB troche wystaja. A cos na PCMCIA ? Teoretycznie rzadziej
    uzywana - wiecej portow USB wolnych, i moze sa takie co calkowicie nie
    wystaja ?

    Fantom

  • 18. Data: 2009-05-21 16:57:01
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    ss-usb-dongle,news-31151.html

    > Ewentualnie
    >
    > http://www.logitech.com/index.cfm/mice_pointers/mice
    /devices/3271&cl=US,EN

    Ale czym pod katem wymiarow odbiornika roznai sie obie ? Chyba taki sam
    wymiar

    Fantom

  • 19. Data: 2009-05-21 18:52:45
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Thu, 21 May 2009 18:54:41 +0200, Fantom napisał(a):

    PTERS

    > Te mini-USB troche wystaja. A cos na PCMCIA ? Teoretycznie rzadziej
    > uzywana - wiecej portow USB wolnych, i moze sa takie co calkowicie nie
    > wystaja ?

    A do jakiego sprzętu szukasz BT? Bo wiesz, karta BT montowana w slot
    wewnątrz notebooka będzie niewiele droższa.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 20. Data: 2009-05-22 06:28:57
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > A do jakiego sprzętu szukasz BT? Bo wiesz, karta BT montowana w slot
    > wewnątrz notebooka będzie niewiele droższa.

    No jakby wlazla do srodka to tym bardziej bym sie cieszyl.
    Mam IBM T61

    Fantom