  • 11. Data: 2010-01-18 18:01:48
    Temat: Re: Czy są takie układy dekoderów 7 segmentowych
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

    Użytkownik "kolarz" <k...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:hj25ll$j3h$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Michał Lankosz" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > W TME nie ma tego układu.

    http://www.tme.eu/pl/katalog/uklady-scalone-cmos-40-
    45_100312/#cleanParameters%3D1%26search%3D4513%26id_
    category%3D100312%26bf_szukaj%3D+
    ( skrócony link: http://tinyurl.com/ygdovxp )
    O ile dobrze myślę, że jest to dokładny odpowiednik.

    Michał

  • 12. Data: 2010-01-18 18:42:40
    Od: "kolarz" <k...@o...eu>

> [...]
    category%3D100312%26bf_szukaj%3D+
    > ( skrócony link: http://tinyurl.com/ygdovxp )
    > O ile dobrze myślę, że jest to dokładny odpowiednik.

    Nie mogę nic znaleźć w necie na ten temat.
    kolarz

  • 13. Data: 2010-01-18 21:55:04
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

    > Nie mogę nic znaleźć w necie na ten temat.

    Można zapytać TME jakiego producenta ten układ, albo o dokładne oznaczenie.
    Układ wygląda na standardową serię CMOS 4000, w której oznaczenia są
    wymienne w zależności od producenta CD4513, HEF4513, MC14513, polskie były
    MCY. Liczba nóżek jest zgodna.

    Michał

  • 14. Data: 2010-01-20 13:18:42
    Od: HaMMeR <t...@a...pl>

    kolarz wrote:
    > Użytkownik "HaMMeR"<t...@a...pl> napisał w wiadomości

    > =====================
    > Tylko że w Polsce nie można go kupić, chyba że ktoś wie gdzie. Znalazłem,
    > ale po 80zł 1 szt !

    Mam dwa te uklady, bo je gdzies zamawialem i za diabla nie moge sobie
    przypomniec, gdzie?! A notatki tez diabel ogonem nakryl...
    Uzywalem je w ilosci ok 4 sztuk do urzadzenia prototypowego, i gdyby kosztowaly
    tak drogo jak piszesz, to bym przeciez pamietal...
    Ile ich potrzebujesz, bo jesli incydentalnie, to moze pogrzebie w zasobach, ale
    jesli do masowki, to lepiej znajdz niewysychajace zrodlo tychze ukladow.

  • 15. Data: 2010-01-20 18:31:41
    Od: "kolarz" <k...@o...eu>

> [...]
    > zasobach, ale
    > jesli do masowki, to lepiej znajdz niewysychajace zrodlo tychze ukladow.

    Zrezygnowałem, bo sa tylko ze wspólną katodą Pozatym trudno je dostać, na
    razie sa, ale za rok, to może być problem.
    Kolarz.