    From: Piotrne <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Czy to jest oryginalny akumulator Samsung?
    Date: Sat, 20 Apr 2019 15:55:39 +0200

    Po kilkudniowych problemach z zasilaniem telefonu (akumulator przechodził
    skokowo z 90% naładowania do 0% i telefon bez ostrzeżenia wyłączał się)
    kupiłem nowy akumulator do Samsunga Galaxy S4 mini. Według opisu
    - oryginalny, za 43 złote. Ale przy próbie wymiany zdziwiłem się.
    Otóż ten nowy ma tylko trzy styki zamiast czterech i nie ma napisu
    "Near Field Communication". Dodatkowo, jest o około pół milimetra większy
    i nie za bardzo mieści się w telefonie (wolałem nie wciskać na siłę).
    Czy jest możliwe, że takie coś jest oryginalnym akumulatorem
    do tego telefonu? Bez funkcji NFC (chociaż telefon taką ma)?
    Oznaczenie jest takie samo, jak na oryginalnym akumulatorze: B500BE.

    P.