  • 21. Data: 2023-11-30 13:22:38
    Temat: Re: Czy tylko ja widze te durne reklamy na p.m.e ?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:

    > Ale na google się zaczyna.

    Usenet? Wprost przeciwnie.

    --
    Siedzi zajączek i wyciska cos z policzka. Podbiega sarenka i pyta:
    - Wyciskasz pryszcza?
    - Nie, śrut

  • 22. Data: 2023-11-30 13:23:35
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Nie tylko chmurkę. Na news-archive.icm.edu.pl całe zatrzęsienie. Nie
    > wiem gdzie jest źródło ale na google też włazi:
    Ja tylko czytam chmurkę z serwera więc już ich nie widzę.

    > https://groups.google.com/g/pl.misc.elektronika
    >
    > Chyba sam napiszę sobie filtr :)
    A to już od dawna mam na tunderbirdzie na niektórych troll-i.
    Tylko widzę 'błysk' jak z np 36 postów robi się 3 :) jak odświeżam grupę.

    --
    Janusz

  • 23. Data: 2023-11-30 13:29:14
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 30.11.2023 o 11:03, Piotr Gałka pisze:

    > Nie jestem informatykiem, nie umiałbym do jakiejś takiej usługi dodać
    > sobie jakiegokolwiek filtru, ale się wypowiem.
    Nie trzeba być, nawet sam sobie możesz filtrować troll-i, w
    thunderbirdzie wybierasz narzędzia, filtry wiadomości. Tam sobie
    tworzysz nowy filtr, dajesz wyszukiwanie po np nazwie użytkownika i co
    ma program zrobić, ja np usuwam te wiadomości.
    I masz spokój, chyba że ktoś odpowie to wtedy widzisz odpowiedź.

    --
    Janusz

  • 24. Data: 2023-11-30 14:38:33
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 30 November 2023 at 11:04:27 UTC+1, Arnold Ziffel wrote:

> [...]
    > zanim się zdecydują).
    >
    > --
    > Spotkali się Inteligent z AWF-u i Fizyczny z politechniki. Mieli w ramach
    > wspolzawodnictwa przejsc przez mur (na wprost). Fizyczny z politechniki
    > sierpowym przylozyl w mur i nic, mur stoi. Inteligent z AWF-u podszedl
    > i uderzeniem z glowki rozwalil mur i mowi do drugiego:
    > - Trzeba miec tu! (pokazujac na glowe), a nie tu! (uderzajac się
    > w biceps).

    "Cały spam, jaki widzę, trafia na serwery Usenetowe z Googla. Zobacz Path,

    Na Google Groups nie widzę Path,
    ale skoro jest kapcza to roboty spamowe są zablokowane od aktywności na Google Groups

    Poza tym spamerzy modyfikują Path, aby zrzucić winę na GG

    Wejdź na GG i sam sprawdź i spróbuj skryptem wysłąć kilka wiadomości omijając
    Kapczę.,

    Nie da się

    Czyli spamerzy modyfikują Path , nadawcę, bo to trywialne pod Linuxem
    i używają bramek usenetowych aby zasrać Google Groups

    W moim imieniu spamerzy z Hameryki wysyłają obraźliwe posty z serverów usenetowych
    bo tylko tam się dać wpisac dowolnego nadawcę, czyli twoje dane.

    I ten syf pojawia się na Google Groups

  • 25. Data: 2023-11-30 14:44:57
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 30 November 2023 at 13:29:18 UTC+1, Janusz wrote:

> [...]
    > ma program zrobić, ja np usuwam te wiadomości.
    > I masz spokój, chyba że ktoś odpowie to wtedy widzisz odpowiedź.

    żaden filtr użytkownikowy nie działa na ten spam, bo nazwy użytkowników , nagłówek i
    treść wiadomości, sa generowane automatycznie przez robota, czyli codziennie jest
    inna nazwa spamera

    Ale Google Groups blokuje roboty, bo używa captcha
    a servery usenetoe nie mają blokady dla robotów
    i dlatego ten syf zalewa Google Groups, a pochodzi z serverów usenetowych,
    zainstalowanych w domu organizatora spamu, bo oni dostają za to dużą kasę, jak za
    każdą masową akcję reklamową

  • 26. Data: 2023-11-30 15:03:33
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    a a <m...@g...com> napisał(a):
> [...]
    > , nagłówek i treść wiadomości, sa generowane automatycznie przez robota,
    > czyli codziennie jest inna nazwa spamera

    Nazwa użytkownika była tylko przykładem, możesz filtrować po wielu innych
    rzeczach.

    > Ale Google Groups blokuje roboty, bo używa captcha

    Chyba jednak nie używa lub jest ona łatwa do obejścia skoro ten spam właśnie
    z Google pochodzi.

> [...]
    > usenetowych, zainstalowanych w domu organizatora spamu, bo oni dostają za
    > to dużą kasę, jak za każdą masową akcję reklamową

    Nie możesz sobie ot tak zainstalować serwera w domu bo jeszcze inne serwery
    muszą chcieć pobierać od Ciebie wiadomości.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 27. Data: 2023-11-30 15:39:12
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Usenet? Wprost przeciwnie.

    Zależy dla kogo :-)

  • 28. Data: 2023-11-30 16:01:49
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 30 November 2023 at 15:03:36 UTC+1, Grzegorz Niemirowski wrote:
> [...]
    > Grzegorz Niemirowski

    "--Nazwa użytkownika była tylko przykładem, możesz filtrować po wielu innych

    Nie interesują mnie deluzje.

    Pod Linuxem można zmieniać Path, user's name, datę, Sender's IP czyli wszystko
    i to co minutę może robic skrypt

    Jedyne filtrowanie to po treści nagłówka, czyli analiza semantyczna tematu, analiza
    systemu kodowania znaków eliminuje natychmiast tajski spam z polskich grup.

    Analiza semantyczna treści wiadomości jest za trudna i w Polsce tego nikt nie
    potrafi,
    aby wykryć czy to spam, czy nie, bo nawet Google tego nie potrafi.
    \
    Czyli jest jak zwykle i Zenki wpuszczają spam do Google Groups i otwierają swoje
    servery usenetowe aby wyrwac z Azji 1000 $ miesięcznie

    Czyli tutaj jest potrzebna policja internetowa, a takiej nie ma ,
    a FBI w Denver nie wykazuje zainteresowania

    i za rok Usenet zostanie zlikwidowany, bo nikt go nie broni, a spamerów reklamowych z
    Azji miliony

  • 29. Data: 2023-11-30 16:54:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Arnold Ziffel napisał:

    > Świat na Google się nie kończy. Nie każdy pisze z Google.

    Już jakiś czas miałem o to pytać. Kiedyś było tak, że jak z któregoś
    serwera wychodził masowy spam, admin sobie z tym nie radził, a do tego
    nie reagował na zgłoszenia do "abuse", to się taki serwer po prostu
    wyrzucało z Usenetu, blokowało wszystko co z niego pochodzi, nikt się
    z tym długo nie szczypał. Z google jest inaczej. Dlaczego?

    To dość zabawne, że społecznicy odwalają za darmo robotę, która należy
    do jednej z bogatszych korporacji na świecie. W dodatku zupełnie
    niepotrzebnie, bo przecież w Usenecie zawsze tak było, że każdy czyta
    co chce i sam sobie filtruje jak lubi. Więc po co?

    --
    Jarek

  • 30. Data: 2023-11-30 17:55:26
    Od: 2654 <l...@k...hfi>