  • 31. Data: 2016-06-04 14:58:30
    Temat: Re: Czy zagorzaly applefan przelknie taka pigulke? ;)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:5752c53b$0$22839$65785112@news.neostrada.pl...

    > Pszemol, z ciekawosci: dlaczego wciaz korzystasz z tego starocia?
    > Sam z pewnoscia zauwazasz jego niedostatki w stosunku do nowszych wersji
    > iP?

    Nie pisałem o tym? :-) Chyba pisałem.
    Kupiłem sobie nowy, nawet dopłaciłem za 64GB :-)
    I po niecałym miesiącu utopiłem go w wiaderku
    z wodą słoną jaką przygotowywałem do podmiany
    wody w akwarium morskim :-)
    Za swoją niefrasobliwość "ukarałem" się i postanowiłem
    że przeczekam następny kontrakt 2-letni tego utopionego
    telefonu. Faktem jest, że rok już minął odkąd ten 2-letni
    kontrakt się skóńczył, więc mógłbym się wypuścić z więzienia ;-)

    Ale jakoś nie mogę się zebrać aby poszukać czegoś nowego.
    Jakieś super presji nie czuję - iPhone4 mimo mankamentów
    działa akceptowalnie dobrze: daje motywacje aby powolnego
    fb nie używać :-) W końcu to pożeracz czasu tylko :-)

    Nowe iPhone nie podobają mi się przez swoją obłość...
    Nadzieją dużą był iPhone SE bo mówił ktoś że wrócili do
    stalowej ramki z 4 - ten ktoś się pomylił, wrócili do alu ramki z 5 :-(

    Ale masz rację, coś trzeba nowego wreszcie kupić...
    Urodziny się zbliżają ;-)

  • 32. Data: 2016-06-04 14:58:36
    Od: atm <...@v...pl>

    On 04.06.2016 14:50, Pszemol wrote:

    > No i w czasie testowania na produkcji Apple ładowało
    > bateryjkę w iPodzie.

    Zeby ta bateryjka mogla wyswietlic:
    http://cdn3.blogsdna.com/wp-content/uploads/2011/04/
    DFU-Mode2.jpg
    To byl swietny dowcip Apple :D
    I ten nowy nabywca biegusiem lecial do domku, zeby moc skorzystac ze
    swiezo nabytego telefonu.
    Na szczescie inni producenci wynalezli mozliwosc skorzystania z telefonu
    zaraz po wyjeciu z pudelka, co Apple skrzetnie zgapilo.

  • 33. Data: 2016-06-04 15:00:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > Na szczescie inni producenci wynalezli mozliwosc skorzystania z telefonu
    > zaraz po wyjeciu z pudelka, co Apple skrzetnie zgapilo.

    Różnicę pomiędzy iPodem a telefonem kojarzysz?

  • 34. Data: 2016-06-04 15:05:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Jun 2016 07:50:21 -0500, Pszemol napisał(a):

    > No i w czasie testowania na produkcji Apple ładowało
    > bateryjkę w iPodzie.

    Ladowalo albo i nie - wiesz jaki to problem w produkcji masowej
    ladowac cos przez godzine ?

    Natomiast czasem producent moze wyprodukowac baterie w formie
    naladowanej - uzyje po prostu odpowiednich materialow do producji,
    takich, jakie sa w ogniwie naladowanym.

    J.

  • 35. Data: 2016-06-04 15:13:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ladowalo albo i nie - wiesz jaki to problem w produkcji masowej
    > ladowac cos przez godzine ?

    Jak się nie testuje finalnie każdej sztuki to pewnie problem...
    Ale podobno Apple testowało i tak każdego iPoda, test
    trwał normalnie jakieś 30 minut, więc podobno wydłużyli
    do 45 minut aby w pełni naładować akumulator...

    > Natomiast czasem producent moze wyprodukowac baterie w formie
    > naladowanej - uzyje po prostu odpowiednich materialow do producji,
    > takich, jakie sa w ogniwie naladowanym.

    Opis od Appla był że ładują na produkcji, w czasie końcowych testów.

  • 36. Data: 2016-06-04 15:25:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Jun 2016 08:00:34 -0500, Pszemol napisał(a):
    DFU-Mode2.jpg

    > Różnicę pomiędzy iPodem a telefonem kojarzysz?

    A co - ipod to mial kilkadziesiat hitow demo na dysku i od pierwszej
    chwili mozna byo podlaczyc sluchawki i sluchac ?

    Czy to ladowanie to po to, zeby klient nie narzekal ze nie dziala,
    tylko przeczytal "przeczytaj instrukcje obslugi":-)

    J.

  • 37. Data: 2016-06-04 15:31:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Jun 2016 07:58:30 -0500, Pszemol napisał(a):
> [...]
    > telefonu. Faktem jest, że rok już minął odkąd ten 2-letni
    > kontrakt się skóńczył, więc mógłbym się wypuścić z więzienia ;-)

    Przyznaj sie - nie stac cie na nowego ajfona i dorabiasz ideologie :-)

    Czasy w USA tez chyba sie zmienily, i ajfon juz nie jest "za $99".

    > Ale jakoś nie mogę się zebrać aby poszukać czegoś nowego.

    A co Ty chcesz szukac, przeciez wiesz, ze nic lepszego od ajfona nie
    ma, wiec wystarczy pojsc do salonu operatora i tam wrecza najlepszego
    :-)

    > Nowe iPhone nie podobają mi się przez swoją obłość...
    > Nadzieją dużą był iPhone SE bo mówił ktoś że wrócili do
    > stalowej ramki z 4 - ten ktoś się pomylił, wrócili do alu ramki z 5 :-(

    W miedzyczasie ponoc Samsung pobil Apple w ilosci sprzedazy.
    A przeciez jego flagowce wcale nie sa tanie.

    J.

  • 38. Data: 2016-06-04 15:35:00
    Od: atm <...@v...pl>

    > Ale masz rację, coś trzeba nowego wreszcie kupić...
    > Urodziny się zbliżają ;-)

    Rozumiem :)

  • 39. Data: 2016-06-04 15:40:55
    Od: atm <...@v...pl>

    On 04.06.2016 15:00, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message

    DFU-Mode2.jpg

    > Różnicę pomiędzy iPodem a telefonem kojarzysz?

    Jesli dotyczylo to tylko iPodow to zwracam honor.

  • 40. Data: 2016-06-04 15:44:01
    Od: atm <...@v...pl>

    > W miedzyczasie ponoc Samsung pobil Apple w ilosci sprzedazy.
    > A przeciez jego flagowce wcale nie sa tanie.
    >
    > J.

    To faktycznie jest obciach, ale moze Samsung doklada Note'a do kazdego
    Szczesliwego Posilku i stad takie statystyki ;)