  • 11. Data: 2018-07-01 14:16:43
    Temat: [OT] Re: Czym kleic naklejki?
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Nie używam KF. To IMO bardzo dziecinne

    Nie. To konieczne.

    > :) Wolę świadomie niektórych
    > ignorować.

    To coś zupełnie innego.
    Każdy człowiek myślący wie kogo ignorować. I to najczęściej już po
    pierwszym przeczytanym poście. :)
    Ale KF daje dużo większy komfort korzystania z grup dyskusyjnych.
    Nieporównywalny komfort. Bez KF nie da się przeglądać np. pregierza.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 12. Data: 2018-07-01 14:23:16
    Temat: Re: [OT] Re: Czym kleic naklejki?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 1 Jul 2018 14:16:43 +0200, Akarm napisał(a):

    > Bez KF nie da się przeglądać np. pregierza.

    Tam w ogóle nie zaglądam, nie jestem masochistą :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2018-07-01 19:02:19
    Temat: Re: Czym kleic naklejki?
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "ń" <ń@ń.ń> napisał w wiadomości
    >Zachciało się dzieciom pokazywac bajki na lapku, no wszyskie naklejki
    >(Intel, Win itd.) poodklejane.
    >Nie wszystkie chcą się trzymać z powrotem, czym najlepiej podkleić żeby
    >lepiej złapały pulpitu obudowy?

    Po co?

    --
    marfi

  • 14. Data: 2018-07-01 23:07:10
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    Obstawiam, że klej do naklejek to coś na bazie klejów kauczukowych, lub
    gorszy: akrylowy. Analogia do taśm klejących pakowych brązowych o szerokości
    5cm do klejenia paczek za pomocą dyspensera do taśmy.
    Warstwa klejąca w lepszej klasie taśm ma naniesiony klej kauczukowy, a
    gorsze taśmy (takie, które pudełko sklejone nimi rozkleja się samo po kilku
    dniach odstawienia na bok, bo klej nie trzyma się tektury pudełka) mają jako
    warstwę klejącą naniesiony klej akrylowy.

  • 15. Data: 2018-07-02 07:59:57
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Np. żeby z naklejki przeczytać jaki procek siedzi, a nie sprawdzać tego w systemie.
    Czasem dla wiekszej wartości przy odsprzedazy.

    -----

  • 16. Data: 2018-07-02 23:07:33
    Od: Kojletjo <k...@j...pl>

    W dniu 30.06.2018 o 07:36, ń pisze:
> [...]
    itd.) poodklejane.
    > Nie wszystkie chcą się trzymać z powrotem, czym najlepiej podkleić żeby lepiej

    Odklej, zmyj stary klej, użyj taśmy dwustronnie lepiącej.

    --
    Rgds
    STQ

  • 17. Data: 2018-07-02 23:34:17
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-07-02 o 23:07, Kojletjo pisze:
    > użyj taśmy dwustronnie lepiącej.

    No ja się nie czepiam, tylko pytam:
    w czym taka taśma jest lepsza, od kleju *odpowiednio* dobranego?

  • 18. Data: 2018-07-03 13:49:29
    Od: anhin <a...@o...pl>

    > No ja się nie czepiam, tylko pytam:
    > w czym taka taśma jest lepsza, od kleju *odpowiednio* dobranego?

    w tym wypadku jest trudniejsza w aplikacji (manipulowanie kwadracikiem
    papieru węższym od taśmy to dość stresujące zajęcie). To oznacza większą
    satysfakcję w razie powodzenia.

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 19. Data: 2018-07-03 23:44:29
    Od: Kojletjo <k...@j...pl>

    W dniu 02.07.2018 o 23:34, JaNus pisze:

    > No ja się nie czepiam, tylko pytam:
    > w czym taka taśma jest lepsza, od kleju *odpowiednio* dobranego?

    Ma na sobie klej odpowiednio dobrany i lepi się do prawie wszystkiego.
    Moim zdaniem łatwiejsza w aplikacji.

    --
    Rgds
    STQ

  • 20. Data: 2018-07-13 11:33:25
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-07-03 o 13:49, anhin pisze:

    > w tym wypadku jest trudniejsza w aplikacji (manipulowanie
    > kwadracikiem papieru węższym od taśmy to dość stresujące zajęcie). To
    > oznacza większą satysfakcję w razie powodzenia.

    To je dobre!
    A co do taśmy klejącej, to myślałem, nie wiem czemu, że musi być droga.
    Okazało się, że byłem w mylnym błędzie:
    https://allegro.pl/tasma-dwustronna-19-mm-x-5m-i6840
    823442.html
    złotówka (jedna) za rolkę 19 mm x 5m

    > --- Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez
    > oprogramowanie AVG. http://www.avg.com

    Zły delimiter! Zerknij tu:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Delimiter
    minusów ma być *dokładnie* 2, oraz, po nich, pojedyncza spacja. Choć to
    wina Twojego antywirusa, to po prostu wywal ten komunikat. Niektórych
    takie reklamy mocno nerwią! (acz ja ich po prostu "nie dostrzegam")...