  • 21. Data: 2017-06-21 01:16:20
    Temat: Re: Czym można jeździć po zatrzymaniu prawa jazdy?
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "sirapacz"

    W niedzielę rano dostałem fotkę z fotoradaru na modlińskiej w DC i
    drapię się w głowę do dzisiaj czy dostałem za prędkość czy za czerwone
    światło. Mijając tablicę uwaga fotoradar akurat zaczynałem zmianę pasa i
    lampiłem się w lusterka (przyspieszając jednocześnie) i na dwoje babka
    wróżyła - jak skończyłem manewr to dostałem błyskiem i albo za prędkość
    (nie mam pojęcia ile tam jest ograniczenia - niby droga międzynarodowa
    ale lubią stawiać FR przy większych ograniczeniach) a miałem ok 100 na
    liczniku, może mniej albo za czerwone światło (w lusterku nagle wszyscy
    zwolnili lub się zatrzymali - więc może przejechałem skrzyżowanie na
    czerwonym lub ciemno pomarańczowym).

    Ponieważ zachodzę w głowę za które wykroczenie dostanę mandat to mam
    pytanie na wypadek ew. pecha:)

    Czy po odebraniu prawa jazdy na 3m nie mogę jeździć niczym mechanicznym
    czy tylko pojazdami na które było prawko?
    Czy po odebraniu prawka mogę jeździć skuterem do 50ccm albo jednośladami
    do 125ccm?
    ---
    Ale przecież Ci jeszcze nie odebrali ani Cię na gorącym uczynku nie
    przyłapali

  • 22. Data: 2017-06-21 09:50:42
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Nie dostaniesz mandatu tylko standartową formułkę...

    ale jak wskażę siebie jako kierującego to dostanę. przy czym zwisa mi
    całkowicie potencjalny mandat tylko ta zakichana niepewność PJ mnie irytuje.

    > Co i kiedy zostało przeskrobane i czy ty prowadziłeś czy ktoś inny.
    > Wtedy decydujesz czy bardziej ci się opłaca mieć pecha z punktami czy
    > pecha bo nie pamiętasz:P

    mam nadzieję, że przyjdzie na tyle późno, że zdążę zapomnieć. A może w
    ogóle nie przyjdzie - to moje trzecie lub czwarte zdjęcie z FR w życiu i
    jeszcze nigdy nic mi nie przyszło (aczkolwiek to było chyba ze straży
    gminnych Białego Boru i reszty tej ścieżki FR)

    > Więc uszy do góry. I sparuj sobie ryśka czy w ostateczności yanosika z
    > zestawem głośnomówiącym.

    Tablicę ostrzegawczą widziałem - poza tym jeżdżę na tyle spokojnie, że
    nie muszę:)
    yanosik to wiem - a co to rysiek?

  • 23. Data: 2017-06-21 10:49:17
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-06-20 10:22, sirapacz wrote:

    > W niedzielę rano dostałem fotkę z fotoradaru na modlińskiej w DC i
    > drapię się w głowę do dzisiaj czy dostałem za prędkość czy za czerwone
    > światło.

    W tym miejscu nie ma swiatel ani skrzyzowania.
    Co do predkosci, to obowiazuje ograniczenie do 60.

    Jak chcesz spac spokojniej to mozesz sie przejechac, zaparkowac obok
    i zajrzec do skrzynki. Mozliwe ze jest pusta ;). Tak jest np. aktualnie
    przy 17 stycznia, mimo nieoslonietego slupa i widniejacych znakow.
    Jakis czas temu slupy na modlinskiej byly puste ale teraz juz moga byc
    zaladowane.

    --

    memento lorem ipsum

  • 24. Data: 2017-06-21 13:36:57
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Co do predkosci, to obowiazuje ograniczenie do 60.

    i to mnie pociesza

    > Jak chcesz spac spokojniej to mozesz sie przejechac, zaparkowac obok
    > i zajrzec do skrzynki. Mozliwe ze jest pusta ;). Tak jest np. aktualnie
    > przy 17 stycznia, mimo nieoslonietego slupa i widniejacych znakow.
    nie ma opcji - załadowany bo dostałem błysk. gdyby nie on to żyłbym w
    błogiej nieświadomości

  • 25. Data: 2017-06-21 14:02:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup
    >nie ma opcji - załadowany bo dostałem błysk. gdyby nie on to żyłbym w
    >błogiej nieświadomości

    A sa jeszcze takie wkladane i wyciagane ?
    SM nie moze, Policji zabrali, a ITD to takie z na stale z antenka
    wstawia.

    Moze jakies przypadkowe odbicie slonca w szybce ?

    J.

  • 26. Data: 2017-06-21 14:28:15
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Moze jakies przypadkowe odbicie slonca w szybce ?

    Wiem jak wygląda błysk ichniej lampy - tego specyficznego koloru nie da
    się z niczym pomylić:)

  • 27. Data: 2017-06-21 17:05:00
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-06-21 14:02, J.F. wrote:

    > A sa jeszcze takie wkladane i wyciagane ?
    > SM nie moze, Policji zabrali, a ITD to takie z na stale z antenka wstawia.

    To raczej nie chodzi o takie przekladanie jak to kiedys bylo, ze bylo
    x-slupow i oszczedzali na wkladzie, straszac tylko niepewnoscia ze cos
    w srodku jest, albo przelozone do innej. Moze padlo i pojechalo do
    serwisu albo cos innego - zdaje sie ze jakies integracje systemu
    przejetego przez ITD od SM wciaz trwaja, bo np. po rozmuchanym w mediach
    uruchomieniu slupow na nowo nie dzialala rejestracja przejazdu na
    czerwonym. Dzialal tylko pomiar predkosci.

    --

    memento lorem ipsum

  • 28. Data: 2017-06-21 17:32:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2017-06-21 14:02, J.F. wrote:

    >To raczej nie chodzi o takie przekladanie jak to kiedys bylo, ze bylo
    >x-slupow i oszczedzali na wkladzie, straszac tylko niepewnoscia ze
    >cos
    >w srodku jest, albo przelozone do innej.

    No wlasnie, przeciez to tez mialo zniknac, nie ma straszacych slupow
    :-)

    Czyli obstawiamy, ze jednak byl ?

    J.

  • 29. Data: 2017-06-21 23:20:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.06.2017 o 09:50, sirapacz pisze:

    > ale jak wskażę siebie jako kierującego to dostanę. przy czym zwisa mi
    > całkowicie potencjalny mandat tylko ta zakichana niepewność PJ mnie
    > irytuje.

    Ale w standardowej formułce będzie co ci grozi - wiesz ile punktów masz,
    ile ci proponują i już wiesz jaki rodzaj pecha bardziej ci doskwiera:)

    > Tablicę ostrzegawczą widziałem - poza tym jeżdżę na tyle spokojnie, że
    > nie muszę:)
    > yanosik to wiem - a co to rysiek?

    Mnie popularny (a co za tym idzie mniej skuteczny) yanosik, za to nie
    przekazuje danych do ubezpieczycieli.

    Shrek

  • 30. Data: 2017-06-22 13:10:35
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-06-21 17:32, J.F. wrote:

    > Czyli obstawiamy, ze jednak byl ?

    Ze co bylo? pomiar? Przeciez sirapacz napisal ze blysnelo.

    --

    memento lorem ipsum