  • 31. Data: 2017-07-06 10:28:27
    Temat: Re: Czym można jeździć po zatrzymaniu prawa jazdy?
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2017-06-20 o 10:22, sirapacz pisze:
    > W niedzielę rano dostałem fotkę z fotoradaru na modlińskiej w DC i

    właśnie odebrałem - 89/60 :))))))))))))))))))))
    200/4pkt

    jak dobrze, że jechałem na zużytych oponach ;)

    Ktoś wie kiedy FR zdejmuje pomiar prędkości? czy to jest w momencie
    fotki czy mierzy wcześniej i czeka aż mu samochód pod obiektyw podjedzie?

  • 32. Data: 2017-07-06 15:40:55
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-07-06 10:28, sirapacz wrote:

    > Ktoś wie kiedy FR zdejmuje pomiar prędkości? czy to jest w momencie
    > fotki czy mierzy wcześniej i czeka aż mu samochód pod obiektyw podjedzie?

    Pewnie masz nieznaczne przesuniecie, ale raczej takiego rzedu ze w tym
    czasie przejedziesz mniej niz wynosi dlugosc auta. Czas pomiaru rzedu
    kilkudziesieciu milisekund + migawka rzedu pewnie 1ms.

    --

    memento lorem ipsum