  • 21. Data: 2018-01-09 02:16:25
    Temat: Re: Czym skleić porcelanę ze stalą?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-08, Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

    > Tylko jeśli zaleję też końcówki.

    Niekoniecznie. Ten link co zapodałeś w pierwszym poscie pokazuje jakiś
    rezystor ceramiczny. Jeśli ta ceramika jest porowata (co bywa) to to co
    siedzi w kleju, póki ciekły moze w nią wleźć i zmienic właściwości a
    droga od rdzenia do radiatora jest pewnie krótsza niż wzdłuż rezystora.
    Teoretyzuję oczyiwiście.

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2018-01-09 14:57:07
    Od: 4...@g...com

    Strasznie lagodnie sie teoretyzowaniem zasloniles. Dla mnie to pierdolisz bzdury jak
    rzadko ktory.

  • 23. Data: 2018-01-10 02:34:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-09, 4...@g...com <4...@g...com> wrote:
    > Strasznie lagodnie sie teoretyzowaniem zasloniles. Dla mnie to
    > pierdolisz bzdury jak rzadko ktory.

    To, że nie łapiesz o co chodzi nie oznacza, że ja wypisuję bzdury. Po
    raz kolejny czepiasz się czegoś, a nie potrafisz się w żaden sposób
    merytorycznie odnieść. Nie rozumiesz, ok, zdarza się, bywa też powodem
    frustracji. Jesli nawet nie umiesz poprawnie zacytować to czego w sumie
    się spodziewać? Pozwól, ze nie będę kontynuował.

    --
    Marcin