  • 51. Data: 2017-05-16 08:52:26
    Temat: Re: Czym zabezpieczyć PCB przed uszkodzeniami?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Marek S" <p...@s...com> napisał w wiadomości
    news:ofd0u6$lqi$2@node1.news.atman.pl...
    > *nie posówy lecz posuwy ;-)

    ...Zagrać słowami i dać popapógi... wróć, popapugi :))
    P,NMSP, pozdro :)

    --
    "Jeśli przyjmiesz do siebie zabiedzonego psa i sprawisz,
    że zacznie mu się dobrze powodzić - nie ugryzie cię.

  • 52. Data: 2017-05-16 17:57:35
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-05-15 o 22:15, Paweł Pawłowicz pisze:

    > A dlaczego nie używasz szkła?

    Bo jest niebezpieczne w transporcie i ciężkie. Czasem muszę po schodach
    ganiać ze sprzętem i gdybym musiał jeszcze taflę szkła wnosić to tylko
    się pociąć - i to dosłownie :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 53. Data: 2017-05-16 18:08:29
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-05-16 o 07:37, Maciek pisze:

    > ...i polerka, jest lustro.

    Dzięki, sprawdzę :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 54. Data: 2017-05-17 10:08:10
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2017-05-16 o 17:57, Marek S pisze:

    > Bo jest niebezpieczne w transporcie i ciężkie. Czasem muszę po schodach
    > ganiać ze sprzętem i gdybym musiał jeszcze taflę szkła wnosić to tylko
    > się pociąć - i to dosłownie :-D

    :-)
    Ciężkie jest, nie da się ukryć. Sporo pracuję ze szkłem, bardzo rzadko
    "udaje mi się" coś rozbić, z tym bezpieczeństwem nie jest tak źle.
    A przy tym szkło jest dostępne w ogromnej ilości kolorów, mieszanek
    kolorów, opalizacji, nasycenia, faktury i diabli wiedzą czego jeszcze.
    No i nie rysuje się. I fajnie się obrabia.

    P.P.

  • 55. Data: 2017-05-17 14:18:43
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-05-17 o 10:08, Paweł Pawłowicz pisze:

> [...]
    > kolorów, opalizacji, nasycenia, faktury i diabli wiedzą czego jeszcze.
    > No i nie rysuje się. I fajnie się obrabia.

    Tak, zdaję sobie sprawę. Przy małych powierzchniach z pewnością szkło
    jest lepsze. Czasem potrzebuję większego kawałka np. 1.5m x 0.8m.
    Pakowanie tego w auto bez asysty szybko skończy się potłuczeniem i oby
    tylko potłuczeniem. Plexę co prawda utylizuję po 3-4 użyciach z uwagi na
    rysy ale za to klient płaci :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek