    From: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: DELL D430
    Date: Thu, 28 May 2009 08:49:12 +0200

    Użytkownik "Seweryn" <a...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:19bc.000000c5.4a1d81cd@newsgate.onet.pl...
    > Cześć! Po przemyśleniach postanowiłem przesiąść się z assusa, 15,4" błysk
    > na
    > mobilny 12" i obecnie najwyżej stoi DELL D430. Czytałem poprzednie posty i
    > rozważania innych, ale b. proszę Kolegów, mających taki sprzęt lub
    > znających go o
    > opinię. Matowa 1280x800, zewn. napęd DVD, dostępne chyba tylko używane.
    >
    > Pod względem mocy jest wystarczający, ale co sądzicie o ergonomii,
    > wytrzymałości i
    > solidności? Długo taki jeszcze pociągnie? :)

    dopoki go nie ukradna :)

    A tak powaznie - mamy w firmie 6 sztuk modelu D420/430. Uzywa go dyrekcja i
    prezes... pod wzgledem ergonomii i wygody jest bardzo dobry, chociaz nie mam
    porownania z konkurencja...
    Jedyne, na co narzekaja od czasu do czasu to slabe glosniki... Bardzo sobie
    cenia port WWAN (czyli wbudowany modem gsm do internetu).
    Z mojego punktu widzenia (informatyka) mogliby poprawic oprogramowanie, ale
    tobie chyba to nie bedzie przeszkadzac, jesli nie jestes w domenie i masz
    uprawnienia administratora.

    Pozdrawiam
    Michal