  • 81. Data: 2018-04-18 21:10:51
    Temat: Re: DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego
    Od: p...@g...com

    --Obroty? Przecież w chwili uruchamiania procedury rosną one do ok 3k
    niezależnie czego byś nie włączył dodatkowo.

    Tak same z siebie ? W większości aut to kierowca musi pałować silnik a komp mu pomaga
    wytryskując więcej paliwa i załączając odbiorniki.

    Dioda LED to obciach ;-) Elm i apka jest na topie ;-)

  • 82. Data: 2018-04-18 21:53:47
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2018 o 20:03 Marek S <p...@s...com> pisze:

    > Wow! Opony masz robione na indywidualne zamówienie czy palisz je na
    > torze zaraz po zakupie ? Chyba tylko to uzasadniałoby wydatki.

    Dużo jeżdżę to i opony się zużywają.

    TG

  • 83. Data: 2018-04-18 22:01:16
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2018 o 19:49 Marek S <p...@s...com> pisze:

    > W Mercu E320CDI to nie jest prawdą.

    Kolego Cavallino ma sporo młodsze auto od Twojego - mój komentarz odnosił
    się do Jego auta.
    Pierwsze wersje dpf'ów pewnie sporo się różniły od obecnie montowanych.

    TG

  • 84. Data: 2018-04-18 22:08:11
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2018 o 17:26 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Hm, jakis drogi rozmiar chyba masz ... albo wymiany doliczyles :-)

    Opony i ubezpieczenie kupuję przyzwoite.

    TG

  • 85. Data: 2018-04-18 22:10:53
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2018 o 22:01 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > Kolego Cavallino ma sporo młodsze auto od Twojego - mój komentarz
    > odnosił się do Jego auta.
    > Pierwsze wersje dpf'ów pewnie sporo się różniły od obecnie montowanych.

    "Kolega Cavallino" miało być.

    TG

  • 86. Data: 2018-04-18 22:38:28
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 18-04-2018 o 20:15, Marek S pisze:

    > Hmmm... ciekaw jestem czy w moim aucie też tak jest.

    W poprzednim moim aucie miało tak być, więc zadysponowałem montaż extra
    kontrolki grzania lusterek.
    Niestety, nie zadziałało, czyli grzania lusterek nie włączało przy
    wypalaniu.

  • 87. Data: 2018-04-19 07:54:15
    Od: p...@g...com

    komp decyduje czy odpalic grzanie czyli moze ale nie musi

    http://forum.opel24.com/topic/79213-dioda-sygnalizuj
    aca-wypalanie-dpf-a/

  • 88. Data: 2018-04-19 10:21:46
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 18.04.2018 o 21:10, p...@g...com pisze:
    > --Obroty? Przecież w chwili uruchamiania procedury rosną one do ok 3k
    > niezależnie czego byś nie włączył dodatkowo.
    >
    > Tak same z siebie ?

    Tak, wszystko dzieje się automatycznie.

    > W większości aut to kierowca musi pałować silnik a komp mu pomaga wytryskując
    więcej paliwa i załączając odbiorniki.

    Hmm, dziwne. Patrzałem na inne marki w serwisie, gdzie serwisują DPFy
    lecz nie widziałem aby tak to się odbywało. Samochód zwykle jest na
    podnośniku, wentylator pod nim, ewentualnie chemia. Serwisant wciska
    guzik w komputerze diagnostycznym i wszystko samo się dzieje.

    > Dioda LED to obciach ;-) Elm i apka jest na topie ;-)

    Może i racja. Co to jest ELM? Pewnie interfejs na bluetooth? Czy do
    Merca pasuje?

    Jak wygląda używanie aplikacji w praktyce? Chodzi mi o to, że już w tej
    chwili korzystanie ze smartfona podczas jazdy wydaje mi się kłopotliwe
    bo chodzi Yanosik do radarów, mapy Google/nawigacja do omijania korków i
    gdy jeszcze dojdzie trzecia aplikacja, to nie da się pogodzić by
    wszystko było wyświetlane na jednym ekranie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 89. Data: 2018-04-19 11:27:58
    Od: p...@g...com

    --Tak, wszystko dzieje się automatycznie.

    OK piszesz o serwisowym a ja myslalem o zwyklym

    --Czy do Merca pasuje?

    nie wiem ale mialem do opla i mam do vw

    --to nie da się pogodzić by wszystko było wyświetlane na jednym ekranie.

    przeciez nie musi, wystarczy powiadomienie np przy 90% wlasnie napisalem do ziutka
    czy moze to zrobic

  • 90. Data: 2018-04-22 09:50:09
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    18 Apr 2018 02:59:56 GMT, Budzik

    > To jest podobna mądrośc jak ta kogutkowa kiedy powiedział ze nie
    > interesuja go wzrosty cen paliw bo on zawsze za 50zł tankuje...
    > W przypadku tych urządzen wiadomo ze to jest coś kosztem czegoś.

    Tak, zdrowie ludzi kosztem atmosfery. Literalnie, płącisz za utrzymanie
    tych elementów, żeby potem nie płacić za leczenie. I tak niektóry twierdzą,
    że to kompletnie zbyteczne.

    > Hmm, a mogłbyś jasniej? Dwumasa oszczedza paliwo?

    Znaczy nadal nawet nie przeczytałeś jakie zadania ma K2M...

    > Mam dwa busy o podobnych rozmianrach:
    > - 115km z dwumasa
    > - 130km bez dwumasy
    > Chcesz powiedziec, ze ten pierwszy jest zauwazalnie oszczedniejszy?

    Chcę powiedzieć, żebyś poczytał w końcu o tym co daje K2M, bo to jest
    wiedza powszechna.

    --
    Pozdor
    Myjk