  • 1. Data: 2018-04-14 14:28:54
    Temat: TPMS jak...
    Od: kloi <s...@f...pl>

    ...sobie poradzić, jak zablokować?

    czujniki drogie i niewymienna bateria

    chce mieć dwa komplety felg z oponami

    wymyśliłem że zdemontuje czujniki, wrzucę je do buteleczki z dorobionym
    zaworkiem, napompuje butelkę i będę woził w bagażniku

  • 2. Data: 2018-04-14 16:54:43
    Temat: Re: TPMS jak...
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-14 o 14:28, kloi pisze:
> [...]
    >

    > wymyśliłem że zdemontuje czujniki, wrzucę je do buteleczki z dorobionym
    > zaworkiem, napompuje butelkę i będę woził w bagażniku

    Odradzam. Jak już ten system masz to korzystaj. Kiedyś nim zorientowałem
    się, że mam niskie ciśnienie w kole, opona wydarła mi się kompletnie po
    obwodzie tak, że nadawała się tylko do wyrzucenia. Dobrze, że nie
    straciłem jej przy jeździe z dużą prędkością albo gwałtownym hamowaniu.
    I właśnie pomyślałem o tych czujnikach. Okazało się, że nie ma problemu.
    Tylko te czujniki kosztują tyle co opony. Oczywiście to może zależeć od
    profilu opony, na niskoprofilowej nie czuć prawie, że nie ma ciśnienia.
    Aktywuje i dezaktywuje się przez programowanie, czyli trzeba mieć
    odpowiedni interfejs, ELM327 raczej nie wystarczy, taki za 700 pewnie
    będziesz musiał mieć. Poszukaj sobie dla swojej marki na yt albo gdzieś
    indziej.

  • 3. Data: 2018-04-14 17:04:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Apr 2018 16:54:43 +0200, kk napisał(a):

> [...]
    > Aktywuje i dezaktywuje się przez programowanie, czyli trzeba mieć
    > odpowiedni interfejs, ELM327 raczej nie wystarczy, taki za 700 pewnie

    Czyli trzeba wydac 1700, zeby nie stracic opony za 250 :-)

    Przy przednich oponach trzeba byc wyczulonym na sciaganie - juz drobne
    swiadczy o spadku cisnienia.

    No chyba, ze ktos ma limuzyne jak prezydent - jeden zlekcewazony
    czujnik i pol miliona na zlomowisko :-)

    J.

  • 4. Data: 2018-04-14 17:39:46
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-04-14 o 17:04, J.F. pisze:

    > Czyli trzeba wydac 1700, zeby nie stracic opony za 250 :-)

    Żeby się nie zabić.

    I zapomniałem napisać, że tę baterię w czujniku TPMS da się wymienić
    tylko trzeba ją wydłubać i potem czujnik z powrotem jakoś skleić.

    > Przy przednich oponach trzeba byc wyczulonym na sciaganie - juz drobne
    > swiadczy o spadku cisnienia.

    W którą stronę ściąga samochód z dwiema nienapompowanymi oponami z
    przodu ? :-)

    > No chyba, ze ktos ma limuzyne jak prezydent - jeden zlekcewazony
    > czujnik i pol miliona na zlomowisko :-)

    Pół ? Ale sam widzisz, wystarczyło nie ignorować. To odradzam
    dezaktywację bo szczęścia może kiedyś zabraknąć.

  • 5. Data: 2018-04-14 19:06:09
    Od: p...@g...com

    --wymyśliłem że zdemontuje czujniki, wrzucę je do buteleczki z dorobionym
    zaworkiem, napompuje butelkę i będę woził w bagażniku

    Musisz to opatentowac :-)

  • 6. Data: 2018-04-14 21:07:13
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 14 Apr 2018 14:28:54 +0200, kloi napisał(a):

> [...]
    >

    > wymyśliłem że zdemontuje czujniki, wrzucę je do buteleczki z dorobionym
    > zaworkiem, napompuje butelkę i będę woził w bagażniku

    Do dojazdówki zamontuj wszystkie 4 czujniki ;)

    A tak poważnie to ich odbiorniki nie są gdzieś w blisko koła, zamontowane
    do zawieszenia?

  • 7. Data: 2018-04-15 06:17:12
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-04-2018 o 17:04, J.F. pisze:

    > Czyli trzeba wydac 1700, zeby nie stracic opony za 250 :-)

    Ostatnio ktoś pisał na forum Kii o cenach na allegro rzędu 300 zł za
    komplet....

  • 8. Data: 2018-04-15 07:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl ...

    > W którą stronę ściąga samochód z dwiema nienapompowanymi oponami z
    > przodu ? :-)

    Straszny pechoweic z ciebie, zeby złapać kapcie w dwóch oponach na raz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 9. Data: 2018-04-15 21:43:08
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 15.04.2018 o 07:00, Budzik pisze:

    > Straszny pechoweic z ciebie, zeby złapać kapcie w dwóch oponach na raz.

    Wystarczy przejechać przez kolczatkę. Tak rzadko się chyba to nie
    zdarza? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 10. Data: 2018-04-15 21:46:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Wystarczy przejechać przez kolczatkę. Tak rzadko się chyba to nie
    > zdarza? ;-)

    W filmach faktycznie tak rzadko nie, w życiu wcale.
    Piszesz o treści filmów?