  • 31. Data: 2020-02-09 13:14:43
    Temat: Re: DR, OC a niedługo PJ.
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-09 11:59, Feleg wrote:
    > Użytkownik "heby" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze uzasadnij po kolei, że nie jest potrzebne to co wymieniłeś,
    > za wyjątkiem papierowych dowodu rejestracyjnego i OC.

    No przecież uzasadnił "skoro nikt się tym nie interesuje na poważnie"

  • 32. Data: 2020-02-09 14:21:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.02.2020 o 13:03, RadoslawF pisze:

    > Więc na pracę braknie czasu, chęci być może też. Za niewpisanie co robi
    > ktoś może go rozliczyć, za niesprawdzenie patrolowi danych w bazie już nie.

    No zaraz - z tego co piszesz, to i tak powinien napisać, że nie
    sprawdził. A jak nie wpisał, to moze beknąć;)

    --
    Shrek

  • 33. Data: 2020-02-09 15:50:32
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 08/02/2020 23:50, J.F. wrote:
    > Ale przeciez to nie oni, tylko minister, z naszego nadania, tak
    > rozporzadzil.

    No i tu jest właśnie mentalnośc urzędnicza. Robią co im każą.

    Prawidłowo: powinni robić co im każą i jednoczesnie męczyć wojego
    naczelnika że to jest do dupy. On ma pomęczyć swojego przełożonego a on
    swojego ministra.

    Nie, nie, nie, lepiej robić swoje :D

    Problem z ministrami polega na tym że oni nie przechodzili tej ściezki,
    wyskakują z tylnego szeregu jakiejś partii i nie mają pojęcia czym
    zarządzają. Trzeba im uświadamiać.

  • 34. Data: 2020-02-09 16:05:13
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/02/2020 11:59, Feleg wrote:
    > Jeszcze uzasadnij po kolei, że nie jest potrzebne to co wymieniłeś,
    > za wyjątkiem papierowych dowodu rejestracyjnego i OC.

    To dygresja ogólna. Państwo generuje masę makulatory związanej z
    samochodami. W szczególności takie debilizmy jak "karta pojazdu"
    powodują że można zejść na zawał ze zdumienia po h... to komu. Na koniec
    to tylko jeszcze jeden papier do noszenia w zębach do urzędów, nie
    rozwiązujący nawet śladu rzeczywistego problemu.

  • 35. Data: 2020-02-09 16:09:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Feb 2020 15:50:32 +0100, heby napisał(a):

> [...]
    >
    > Prawidłowo: powinni robić co im każą i jednoczesnie męczyć wojego
    > naczelnika że to jest do dupy. On ma pomęczyć swojego przełożonego a on

    Ale czemu sam nie pomeczysz ministra czy posla ?
    Bo naczelnik to szybko urzednika uswiadomi - jak nie bedziesz
    wypisywal papierkow po 12.50, to co bedziesz robil ?

    > Problem z ministrami polega na tym że oni nie przechodzili tej ściezki,
    > wyskakują z tylnego szeregu jakiejś partii i nie mają pojęcia czym
    > zarządzają. Trzeba im uświadamiać.

    Byli przeciez zwyklymi obywatelami, rejestrowali swoje samochody ...
    ale moze kupowali nowe i sprzedawali po 5 latach :-)

    J.

  • 36. Data: 2020-02-09 16:21:31
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/02/2020 16:09, J.F. wrote:
    > Ale czemu sam nie pomeczysz ministra czy posla ?

    Męczę. W zasadzie bardziej męczyłem. Czarna dziura, raz dostałem
    odpowiedź z gaunku "to miło ale mam to w dupie".

    Dlatego męczyć powinni urzędnicy i pracownicy samorządów. To że jakiś
    pieniacz widzi problem to wiadomo, pieniacz. To że problem widzi p.
    Krystyna od wydawania DR może już coś znaczyć.

    > Bo naczelnik to szybko urzednika uswiadomi - jak nie bedziesz
    > wypisywal papierkow po 12.50, to co bedziesz robil ?

    Coś użytecznego. Np. przeniesie się go do sekcji gimnastycznej.

    > Byli przeciez zwyklymi obywatelami, rejestrowali swoje samochody ...

    Niezupełnie, przykładowo przeciętny minister nie pojmuje na co komu
    urząd czynny do 17. Przecież jaki to problem podskoczyć w południe? Już
    nie pamiętam który to imbecyl tak rzucił w latach 90, ale trafiło mnie w
    sam środek.

  • 37. Data: 2020-02-09 16:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Dowód rejestracyjny jest po to by można go było zatrzymać.

    Nie jest do tego potrzebny
    Obecnie zatrzymanie dowodu to wpis do cepiku a dokument zostaje u ciebie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 38. Data: 2020-02-09 17:01:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Feb 2020 16:05:13 +0100, heby napisał(a):

> [...]
    > to tylko jeszcze jeden papier do noszenia w zębach do urzędów, nie
    > rozwiązujący nawet śladu rzeczywistego problemu.

    Teoretycznie chroni nas przed kradziezami samochodow, a przynajmniej
    utrudnia.

    Inna sprawa, ze dzis lepiej by chronil jakis system informacji przez
    internet ...

    J.

  • 39. Data: 2020-02-09 17:05:42
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/02/2020 17:01, J.F. wrote:
    > Teoretycznie chroni nas przed kradziezami samochodow, a przynajmniej
    > utrudnia.

    Że niby jak utrudnia?

    > Inna sprawa, ze dzis lepiej by chronil jakis system informacji przez
    > internet ...

    To jeszcze 30 lat trzeba. Może pustaki u władzy wpadną na to że
    komputery istnieją.

  • 40. Data: 2020-02-09 17:05:57
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-09 16:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Nie jest do tego potrzebny
    > Obecnie zatrzymanie dowodu to wpis do cepiku a dokument zostaje u ciebie.

    Czyli tak jak napisałem.