  • 11. Data: 2009-11-29 11:53:10
    Temat: Re: DVB-T FT-8300 HD PVR
    Od: dvb-t <g...@g...com>

    Tak na szybko, bo w szczerym polu (brrr, zimno) na północnym krańcu
    woj. Łódzkiego robię pomiary odbioru DVB-T z Raszyna:
    TS Doctor, www.videohelp.com/tools/TS-Doctor
    Najpierw patch file, później można poprawiony otworzyć i przycinać do
    woli.
    Przynajmniej ten fragment TV4 z Beatką nie sprawił problemów.
    Ne wiem czy źródłowy też , ale ten patchowany to h264 ts cutter
    powinien brać (większe możliwości przycinania) - sprawdzę wieczorem w
    Syrenogrodzie.

  • 12. Data: 2009-11-29 14:38:56
    Od: dekoder <w...@w...pl>

    dvb-t pisze:
> [...]
    > Ne wiem czy źródłowy też , ale ten patchowany to h264 ts cutter
    > powinien brać (większe możliwości przycinania) - sprawdzę wieczorem w

    witam, dziękuję.
    pociągnąłem wersję 1.04 i ... działa !!!
    dalej mogę robić cokolwiek, dzięki
    a powiedz mi może wiesz co zrobić z tym trialem ??? a może coś free
    dekoder

  • 13. Data: 2009-11-29 16:39:26
    Od: sadownik <s...@g...com>

    Aktualnie to freeware, być może autor od pewnej wersji rozwojowej
    uzna, że coś sie za soft należy - zobaczymy.
    Właśnie sprawdziłem, H264 ts cutter plik przepuszczony przez ts
    doctora obrabia bez problemu.

  • 14. Data: 2009-11-29 16:41:00
    Od: dvb-t <g...@g...com>

    Aktualnie to jest freeware.

  • 15. Data: 2009-11-29 19:05:52
    Od: dekoder <w...@w...pl>

    dvb-t pisze:
    > Aktualnie to jest freeware.
    pociągnąłem wersję 1.0.4 i .... jest to "Beta tester trial version 29
    days left ..." Runs till end of Jan. 2010 - czyli do stycznia .... :(

    spróbuję jeszcze 1.0.2
    dekoder

  • 16. Data: 2009-12-04 13:35:09
    Od: dvb-t <g...@g...com>

    Jak to zwykle bywa, proste rozwiązania są dostępne po przejściu
    okrężnej drogi.
    Otwórz H264TS_Cutter, menu tools > convert TRP/REC->TS i dalej własną
    trasą.