  • 21. Data: 2009-01-19 21:41:28
    Temat: Re: DVB-T częsciowo kodowane
    Od: z <z...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > Z czego budowanych?
    > Tak jak cała TPSA.

    ???
    Jesteśmy na pl.rec.telewizja :-)

    > Są programy przeznaczone do TV otwartych i takie, przeznaczone do płatnych.
    > Zmieszczą się zapewne wszystkie sensowne, prędzej czy później.

    Cieszę się

    zch

  • 22. Data: 2009-01-19 22:35:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ???
    > Jesteśmy na pl.rec.telewizja :-)

    Ale Emitel to tpsa, a nie jednostka budżetowa, która nadajniki z podatków
    buduje.

    > Cieszę się

    Oczywiście jakby miały być za darmo kanały typu Edusat czy Domo, to wolę
    ZAMIAST nich płatny Canal+.
    Przynajmniej będę mógł się pozbyć talerza i kłopotów z nim związanych.

  • 23. Data: 2009-01-20 05:34:53
    Od: z <z...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > Ale Emitel to tpsa, a nie jednostka budżetowa, która nadajniki z
    > podatków buduje.
    Ja pier... To jeszcze i maszty sprzedali

    zch

  • 24. Data: 2009-01-20 09:58:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > Czy pomysl zeby kodowac wynika z tego ze jest za malo darmowych kanalow do
    > nadawania czy z czegos innego :-)

    Tutaj masz szersze info o testach - nieco Cię powinno uspokoić.
    http://satkurier.pl/news/44930/tvp-hd-i-tvp-sport-ko
    dowane-w-dvb-t.html

    Zwłaszcza to:
    "Mało prawdopodobne w tej chwili jest docelowe kodowanie w DVB-T. Są to
    tylko testy, a sygnał powinien być FTA, bo to daje szanse powodzenia po
    uruchomieniu nadajników DVB-T."

  • 25. Data: 2009-01-20 13:29:55
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    > Oczywiście jakby miały być za darmo kanały typu Edusat czy Domo, to wolę
    > ZAMIAST nich płatny Canal+.
    > Przynajmniej będę mógł się pozbyć talerza i kłopotów z nim związanych.

    Zdaje się, że to zapowiadali i to byłoby super, prostrza instalacja i
    mniej problemów.

    pawell

  • 26. Data: 2009-01-21 11:06:36
    Od: " K" <k...@g...pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Piłka ręczna na TVP HD wygląda świetnie.

    zgadza sie, po raz pierwszy poczulem "sile HD", obraz jest zyleta poprostu,
    ale niestety kosztem tvp1,2,3 takie odnioslem wrazenie ze tam bitrate
    dramatycznie spadl....

  • 27. Data: 2009-01-21 11:12:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik " K" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > zgadza sie, po raz pierwszy poczulem "sile HD", obraz jest zyleta
    > poprostu,
    > ale niestety kosztem tvp1,2,3 takie odnioslem wrazenie ze tam bitrate
    > dramatycznie spadl....

    Ale kiedy spadł?
    Bo na tvp hd bitrate na sporcie jest podobny, od kiedy z niego korzystam na
    dvb-t, czyli od października.

  • 28. Data: 2009-01-21 14:27:11
    Od: "K " <k...@g...pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Ale kiedy spadł?
    > Bo na tvp hd bitrate na sporcie jest podobny, od kiedy z niego korzystam na
    > dvb-t, czyli od października.

    tak mi sie wydawalo od paru dni..... pewnie sie myle. jestem po zmianie tv i
    tuner mam stacjonarny (nie widze parametrow strumienia) wiec widze rzeczy
    ktorych wczesniej nie dostrzegalem. ok...

    nota bene siedem kanalow SD/multiplex to chyba ciut za bardzo odbija sie na
    jakosci. chyba ze zmienia charakterystyke sygnalu (pojemnosc kosztem zasiegu)
    w terminie pozniejszym...