  • 11. Data: 2009-01-19 13:46:25
    Temat: Re: DVB-T częsciowo kodowane
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > A tvp sport jest płatny?

    z tego co widzę to na pewno - bo kodowany (dvb-s)

    > TVP HD?
    > O ile w ogóle załapie się na któryś mux.
    > Piszą że na 1 będą tylko kanały SD.

    ostatnio była żywa dyskusja, że na dvb-t ma być sporo i to full hd, nie
    wiem skąd takie dane. ja i tak tego nie odbiore bo moja sonka ma ponad
    rok i nikt nie przypuszczał, że będzie mpeg-4 :-)

    pawell

  • 12. Data: 2009-01-19 13:49:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Szymon" <_@_.eu> napisał w wiadomości

    > Siur, kablówki muszą płacić ze reemisję.

    A za tvp1,2 czy Info też muszą płacić?

  • 13. Data: 2009-01-19 13:51:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > z tego co widzę to na pewno - bo kodowany (dvb-s)

    Jedno z drugim się nie wiąże.
    Satelitarne programy tvp są chyba wszystkie kodowane.

    Prawa się kłaniają.

    > ostatnio była żywa dyskusja, że na dvb-t ma być sporo i to full hd,

    Gdzie była ta dyskusja?

    > nie wiem skąd takie dane. ja i tak tego nie odbiore bo moja sonka ma ponad
    > rok i nikt nie przypuszczał, że będzie mpeg-4 :-)

    Sobie dokupisz settopbox.

  • 14. Data: 2009-01-19 13:56:49
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > Użytkownik "Szymon" <_@_.eu> napisał w wiadomości

    > A za tvp1,2 czy Info też muszą płacić?

    kablówki chyba nie, aczkolwiek nie mam pewności.
    u nas jest tak, że jak ktoś nie chce kablówki, a zbiorczej anteny nie ma
    już, dzwoni do kablówki i podłączają kabel z blokerem na 5 kanałów
    (tvp1, 2, info, tvn i polsat). nie oplacalo się konserwować
    przestarzałej instalacji zbiorczej i zlecają to kablówce, a to jest w
    czynszu, poza tym każdy ma obowiązek płacić abonament :-)

    pawell

  • 15. Data: 2009-01-19 14:06:00
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    > Jedno z drugim się nie wiąże.
    > Satelitarne programy tvp są chyba wszystkie kodowane.
    >
    > Prawa się kłaniają.

    > Gdzie była ta dyskusja?

    DVB-T - glupota TVP, po cholere az 1080?

  • 16. Data: 2009-01-19 14:40:45
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    pawell32 wrote:

    > DVB-T - glupota TVP, po cholere az 1080?

    Raczej twoja nie TVP panie mundry.
    1080i 720p zabieraja takie samo pasmo danych.

    A tak w ogole to uzywasz swieczek? Po cholere prad skoro ze swieczki tez
    jest swiatlo.

    Tmek

  • 17. Data: 2009-01-19 14:41:39
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    Użytkownik "Tmek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Raczej twoja nie TVP panie mundry.
    > 1080i 720p zabieraja takie samo pasmo danych.

    Panie mundry - a dotarło, że to tytuł wątku, do którego pawell32 skierował?

    --
    Wiewior
    j...@f...j.cy

  • 18. Data: 2009-01-19 15:58:37
    Od: z <z...@g...pl>

    Cavallino pisze:
    > Zakodowano (na czas testów systemów kodowania ponoć) TVP Sport i TVP HD.
    > Ktoś się orientuje jak to jest kodowane i co zrobić żeby odkodować?
    > Piłka ręczna na TVP HD wygląda świetnie.
    > Mam nadzieję że w godzinach meczów Polaków, kodowanie będzie jednak
    > wyłączane.

    Poprawcie mnie jesli zle rozumuje
    Zmieniony ma byc sposob nadawania nadajnikow naziemnych, budowanych z
    naszych podatkow z analogowego na cyfrowy.
    Bedzie mozna przeslac wiecej kanalow na tych samych czestotliwosciach.
    Czy pomysl zeby kodowac wynika z tego ze jest za malo darmowych kanalow
    do nadawania czy z czegos innego :-)

    zch

  • 19. Data: 2009-01-19 16:11:05
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    z wrote:

> [...]
    > Bedzie mozna przeslac wiecej kanalow na tych samych czestotliwosciach.
    > Czy pomysl zeby kodowac wynika z tego ze jest za malo darmowych kanalow

    Mamy mieć prawo do odbioru tych kanałów, które teraz są nadawane
    analogowo. Cała reszta przyszłych kanałów może, ale nie musi być
    kodowana. Pojawienie się każdego nowego kanału musi i tak przejść
    procedurę w KRRiT.

    M.

    PS. Chyba, że coś się zmieni, ale nie wierzyłbym w to ;-(

  • 20. Data: 2009-01-19 18:23:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > Zmieniony ma byc sposob nadawania nadajnikow naziemnych, budowanych z
    > naszych podatkow

    Z czego budowanych?
    Tak jak cała TPSA.

    > Bedzie mozna przeslac wiecej kanalow na tych samych czestotliwosciach.
    > Czy pomysl zeby kodowac wynika z tego ze jest za malo darmowych kanalow do
    > nadawania czy z czegos innego :-)

    Są programy przeznaczone do TV otwartych i takie, przeznaczone do płatnych.
    Zmieszczą się zapewne wszystkie sensowne, prędzej czy później.