  • 11. Data: 2017-01-15 18:36:43
    Temat: Re: DVI - czy przelotki na VGA jeszcze działają?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-15 17:37, ToMasz wrote:
    > nie. ale zakładam (mam nadzieje że się nie mylę) ze chcesz podłączyć do
    > kompa z wyjściem cyfrowym, stary monitor.

    Chce podłaczyć do DVI stary monitor. Tak się składa że ma DVI-I, ale
    dopytuje czy aby jakiś producent nie stwierdziła że jest to legacy.

    Nigdzie nie padło u mnie ze chce podpiąc pod wyjście *cyfrowe*.

    A całość było by dawno załatwiona gdyby nie problem że ta calośc jest
    daleko i nie wiem czy wato jechać żeby się okazalo że nvidia ostatnio
    nie ma ochoty wystawiać sygnału vga na dvi.

  • 12. Data: 2017-01-15 21:37:56
    Od: "Jarek" <...@...pl>

    > A całość było by dawno załatwiona gdyby nie problem że ta calośc jest
    > daleko i nie wiem czy wato jechać żeby się okazalo że nvidia ostatnio nie
    > ma ochoty wystawiać sygnału vga na dvi.

    Ostatnio nie ma ochoty. Chyba od GTX 10.., przy serii 9 jeszcze było.

  • 13. Data: 2017-01-15 22:44:46
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-01-15 o 14:08, mahe pisze:
    > Jeżeli jesteś pewien, że to DVI-D (rzuć okiem tu
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Digital_Visual_Interfa
    ce)

    Nie to, ale widoczne pod linkiem:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Digital_Visual_Interfa
    ce
    rycina na dole, podpisana "Rodzaje męskich złączy DVI" złącze czwarte od
    góry.