  • 41. Data: 2015-01-29 19:26:10
    Temat: Re: Dawno nie było o sporcie :)
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-01-28 o 19:32, LEPEK pisze:

    > Ekhm, on akurat nie musi nikogo prosić o pieniądze.
    Może tak może nie, nie wiem, do portfela mu nie zaglądam, plotek nie
    czytam. Kubica z tego co zarobił na F1 też by mógł jezdzić, ale jak
    widać nie musi bo się sponsorzy zawsze znajdą. Zobaczymy co będzie
    dalej, może kolejny rajd cały przejedzie?

    > Wynik, to jest na mecie.
    Zgadza się, ale wyniki cząstkowe też się liczą, w tym sezonie po raz
    chyba pierwszy wgrał z czołówka, więc jest postęp, no a końcówka, cóż
    wypadek przy pracy, całe szczęście że nic im się nie stało.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 42. Data: 2015-01-29 19:56:24
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-01-29 o 19:26, janusz_k pisze:

    > Może tak może nie, nie wiem, do portfela mu nie zaglądam, plotek nie
    > czytam.

    3-4 miejsce na liście najbogatszych Polaków od kilku lat. Majątek
    szacowany na około 7 mld zł.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański